خانهاخبار
قفل هوشمند شیائومی با برخورداری از حسگر اثر انگشت به بازار می‌آید

قفل هوشمند شیائومی با برخورداری از حسگر اثر انگشت به بازار می‌آید

شیائومی در حال تولید قفل هوشمندی است که از حسگر اثر انگشت استفاده می‌کند و با قرارگیری بر روی درب خودرو، دوچرخه، خانه یا مغازه می‌تواند فرآیند قفل‌گشایی را برای کاربران بسیار راحت کند.
۱۳۹۸/۱/۲۱

شیائومی به‌تازگی با انتشار یک ویدیوی کوتاه محصول جدیدی را به نمایش گذاشته که در واقع قفلی هوشمند با برخورداری از حسگر اثر انگشت است. این دستگاه هنوز در دست توسعه قرار دارد و به زودی قرار است در چین عرضه شود.

در این تیزر کوتاه قفل هوشمندی را می‌بینیم که در برابر گردوغبار و آب مقاوم است و عملکرد بسیار روانی دارد. کاربران می‌توانند این دستگاه را به راحتی با یک انگشت قفل‌گشایی کنند. قفل هوشمند شیائومی قادر است درب خودروهای برقی، دوچرخه‌ها، خانه‌ها و مغازه‌ها را قفل کند.

این غول بزرگ چینی با همکاری Mars Exploration Technology Ltd دست به تولید این محصول زده است. همکار شیائومی شرکتی فعال در زمینه طراحی‌های صنعتی است که به تولید محصولات UAV، لوازم جانبی، دستگاه‌های VR و سایر تجهیزات هوشمند می‌پردازد.

در حال حاضر چندین قفل هوشمند با قابلیت اثر انگشت در بازار وجود دارد، ولی برند شیائومی می‌تواند به واسطه آوازه‌اش مشتریان را از بابت کیفیت و قابلیت‌های این محصول مطمئن کند. علاوه بر این، بخش مدیریت لجستیک این شرکت می‌تواند کمک کند تا محصول آن‌ها به دست کاربران بیشتری از نقاط مختلف جهان برسد.

هنوز برای صحبت کردن درباره ویژگی‌ها، قیمت و بازارهای هدف این محصول زود است، اما به زودی می‌توانیم منتظر اخبار بیشتری از این محصول باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mhbahrami

۱۳۹۸/۱/۲۲
بنظر خیلی کاربردی میاد ببخشید کی عرضه میشه؟