خانهاخبار
Oppo Reno در دو مدل معرفی شد؛ مدل استاندارد و مدل زوم 10x

Oppo Reno در دو مدل معرفی شد؛ مدل استاندارد و مدل زوم 10x

شرکت اوپو بالاخره امروز از تلفن هوشمند Oppo Reno رونمایی کرد. این تلفن دو مدل دارد که یکی استاندارد و دیگری دارای قابلیت زوم 10 برابری است.
۱۳۹۸/۱/۲۱

چند ماه بود که خبرها و تصاویری مختلفی از تلفن هوشمند Oppo Reno منتشر می‌شد، اطلاعاتی که از وجود قابلیت زومی قابل ملاحظه و طراحی منحصر به فرد دوربین سلفی خبر می‌داد. حالا امروز علی‌رغم اعلام قبلی، اوپو از این دستگاه در چین رونمایی کرده است.

این شرکت از تلفن هوشمند اوپو رنو دو مدل ساخته است: یکی مدل استاندارد و دیگری نسخه‌ای با برخورداری از قابلیت زوم ۱۰ برابری. هر دوی این مدل‌ها دارای سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 با دیافراگم f/1.7 هستند اما سایر مشخصات دوربین‌ها با یکدیگر فرق می‌کند.

مدل استاندارد اوپو یک سنسور ثانویه ۵ مگاپیکسلی دارد که برای تشخیص عمق استفاده می‌شود. اما مدل دارای زوم ۱۰ برابری دو لنز اضافه دارد که یکی لنز پریسکوپ ۱۳ مگاپیکسلی و دیگری لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی (با زاویه دید ۱۲۰ درجه) است. اوپو نام این زوم ۱۰ برابری را زوم هایبریدی گذاشته، چون نهایت قابلیت زوم دوربین پریسکوپ آن (مشابه هوآوی P30 پرو) ۵ برابر است.

همان طور که در خبرهای قبلی گفته بودیم، دوربین سلفی هر دو مدل از نوع پاپ‌آپ و دارای سنسوری ۱۶ مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.9 است. شکل طراحی پاپ‌آپ این دوربین در مقایسه با سایر طراحی‌های پاپ‌آپی که قبلا دیده بودیم فرق می‌کند.

مدل دارای زوم ۱۰ برابری این دستگاه به لحاظ برخی مشخصات سخت‌افزاری نیز با مدل استاندارد اوپو رنو متفاوت است. این مدل از اسنپدراگون ۸۵۵، باتری ۴۰۶۵ میلی آمپری و نمایشگری ۶.۶ اینچی با کیفیت +FHD از نوع OLED استفاده می‌کند که امکان پشتیبانی از 4K/60fps را دارد. این در حالی است که مدل استاندارد رنو دارای اسنپدراگون ۷۱۰، باتری ۳۷۶۵ میلی آمپری و نمایشگری ۶.۴ اینچی با کیفیت +FHD از نوع OLED است که می‌تواند از 4K/30fps پشتیبانی کند. البته این مدل برخلاف مدل 10x Zoom، از جک ۳.۵ میلی متری هدفون برخوردار است که شاید برای بعضی‌ها خیلی مهم باشد. سوای از تفاوت‌ها، هر دو دستگاه از حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای، فناوری شارژ VOOC 3.0 و NFC استفاده می‌کنند.

قیمت مدل استاندارد اوپو رنو برای مدل ۶+۱۲۸ گیگابایت ۴۴۷ دلار، برای مدل ۶+۲۵۶ گیگابایت ۴۹۱ دلار و برای مدل ۸+۲۵۶ گیگابایت ۵۳۶ دلار است. از آن سو، قیمت مدل 10x Zoom برای مدل ۶+۱۲۸ گیگابایتی ۵۹۵ دلار در نظر گرفته شده، البته این دستگاه دو مدل ۶+۲۵۶ و ۸+۲۵۶ گیگابایتی هم دارد که هنوز قیمتی برای آن‌ها اعلام نشده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

سیاوش

۱۳۹۸/۱/۲۱
اما تو پسترش زده بود در زوریخ رونمایی میشه

Genius Man

۱۳۹۸/۱/۲۱
چقدر زیبا و با ابهت!
نوآوری و خلاقیت
زیبایی تحسین برانگیز
اصالت رو با این محصولات نورانی و معنی میگیره، تا چند دهه دیگه طرفداران این برندها با افتخار از اصالت برند های مورد علاقشون یاد خواهند کرد ولی تا اون موقع اوپو ایده های فضایی ارائه خواهد داد