خانهاخبار
امکان ثبت Reminder از طریق کادر جستجوی گوگل غیرفعال شد

امکان ثبت Reminder از طریق کادر جستجوی گوگل غیرفعال شد

گزارشات کاربران حاکی از آن است که امکان ثبت یادآور یا Reminder از طریق کادر جستجوی گوگل غیرفعال شده است. این اتفاق قبلا هم افتاده بود اما معلوم نیست که این بار چه چیزی باعث بروز این مشکل شده است.
۱۳۹۸/۱/۲۱

شاید لازم باشد به گوگل یادآوری کنیم که یک ابزار یادآور (Reminder) خوب چطور باید کار کند، چون در چند وقت اخیر تعدادی از کاربران گزارش داده‌اند که دیگر نمی‌توانند از طریق کادر جستجوی گوگل یادآور تنظیم کنند. این اتفاق تا حالا بارها بارها افتاده اما به نظر نمی‌رسد که گوگل هنوز از این انتقادات درس گرفته باشد.

در حالت عادی کاربران باید بتوانند با نوشتن جمله‌ای که با عبارت remind me شروع می‌شود، از طریق کادر جستجوی گوگل یادآور ثبت کرده و آن را در تقویم گوگلی خود ذخیره کنند.

در حال حاضر مشخص نیست که گوگل تصمیم به حذف این قابلیت گرفته یا عاملی باعث شده که کاربران موقتا نتوانند به این امکان دسترسی داشته باشند؛ چون در صفحه راهنمای Google Search گفته شده که کاربران همچنان می‌توانند از طریق آدرس موتور جستجوی گوگل یادآورهای مورد نظر خود را ثبت کنند.

کاربران اندروید می‌توانند با کمک فرمان‌های صوتی یا متنی از طریق اپلیکیشن Google یادآورهای خود را ذخیره کنند، اما کاربران iOS برای انجام این کار به اپلیکیشن Google Assistant یا Google Calendar نیاز دارند. بنابراین در اختیار داشتن قابلیتی که از طریق همه مرورگرهای وب امکان ثبت یادآورهای مختلف را برای کاربران فراهم کند، امری ضروری به نظر می‌رسد.

گوگل هنوز به پرسش‌هایی که در انجمن پشتیبانی این شرکت درباره این مشکل مطرح شده پاسخ نداده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)