خانهاخبار
آنر 20 پرو با سنسور IMX600 در دست تولید قرار دارد

آنر 20 پرو با سنسور IMX600 در دست تولید قرار دارد

به نظر می‌رسد پس از عملکرد موفق آنر ویو 20 حالا آنر تصمیم گرفته تلفن دیگری به نام آنر 20 پرو معرفی کند که دارای سنسور دوربین IMX600 سونی است. این دستگاه احتمالا در تاریخ 5 اردیبهشت معرفی می‌شود.
۱۳۹۸/۱/۱۹

آنر ویو ۲۰ در بازار جهانی با فروش بیش از ۱.۵ میلیون دستگاه در نخستین ماه عرضه عملکرد بسیار خوبی داشته است. طبق شایعات واصله از چین، این برند زیرمجموعه هوآوی دارد آماده می‌شود تا پرچم‌دار دیگری به نام آنر ۲۰ پرو تولید کند. این دستگاه از سنسور IMX600 سونی استفاده می‌کند و احتمالا در تاریخ ۲۵ آوریل (۵ اردیبهشت) معرفی خواهد شد.

آنر ۲۰ پرو نمایشگری ۶.۱ اینچی از نوع OLED دارد که مجهز به حسگر اثر انگشت است و می‌تواند اولین موبایل آنر باشد که در خارج از مرزهای چین با این فناوری به بازار می‌آید. گفته می‌شود که تراشه این تلفن هوشمند Kirin 980 خواهد بود و در سه مدل با ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ و ۸/۲۵۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی به بازار می‌آید.

با توجه به این که از این دستگاه با نام Pro یاد می‌شود، دوربین آن احتمالا بهتر از آنر ویو ۲۰ خواهد بود. منابع مختلف مدعی‌اند که آنر ۲۰ پرو مثل هوآوی P30 پرو از سنسور ۴۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. در کنار این سنسور، یک لنر فوق عریض ۲۰ مگاپیکسلی و یک لنز تله‌فوتوی ۸ مگاپیکسلی هم قرار داده می‌شود که دارای قابلیت زوم اپتیکال ۳ برابری است. علاوه بر این گفته می‌شود که این گوشی از قابلیت‌های متداول تلفن‌های آنر مثل گیمینگ+، لینک توربو و CPU & GPU توربو بهره‌مند خواهد شد.

طبق انتظارات قیمت این دستگاه از حدود ۴۵۰ دلار آغاز شده و اگر شایعات درست باشد، این قیمت می‌تواند برای چنین سخت‌افزار قدرتمندی بسیار جذاب باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)