خانهاخبار
ریز و درشت سامورایی وحشی تویوتا؛ کرولا 2017

ریز و درشت سامورایی وحشی تویوتا؛ کرولا 2017

همه چیز از سال 1966 شروع شد، زمانی که تویوتا یک خودروی جمع و جور نشانمان داد و نامش را گذاشت:« کرولا». بنا بود کرولا در طول سال‌هایی که جهان در بحران مصرف سوخت به سر می‌برد، وجود داشته باشد.
۱۳۹۸/۱/۱۹

همه چیز از سال 1966 شروع شد، زمانی که تویوتا یک خودروی جمع و جور نشانمان داد و نامش را گذاشت:« کرولا». بنا بود کرولا  در طول سال‌هایی که جهان در بحران مصرف سوخت به سر می‌برد، وجود داشته باشد. اما از آنجایی که این بحران ماندگار شد، ژاپنی‌ها دست به کار شدند تا وضعیت کرولا را ماندگار نگه دارند و چنین شد که محبوب‌ترین خودرویشان را به بازار عرضه کردند. تویوتا کرولا که اکنون شاهد نسل یازدهم آن هستیم، یک دلبر به تمام معنا است؛ از نظر ظاهری و باطنی حرف ندارد. البته همین ابتدای کار باید حقیقتی را به شما بگوییم: تویوتا کرولا نسل یازدهم در همه جای دنیا یک شکل نیست. ظاهر آمریکایی آن با ظاهر آسیایی‌اش متفاوت است. سال 2017، یعنی همین دو سال گذشته ژاپنی‌ها تصمیم گرفتند در سر و شکل و البته برخی ویژگی‌های باطنی خودروی پرفروش خود تغییراتی دهند؛ بدون آنکه در سر داشته باشند نسل دوازدهم کرولا را طراحی کنند. در این یادداشت، می‌خواهیم تویوتا کرولا 2017 را مورد بررسی قرار دهیم. در ایران، تک و توک از این خودرو موجود است اما در سایت دیوار، چند نمونه آن نیز آگهی شده است که از آن‌ها می‌توان به قیمت کرولا 2017 پی برد.

image

تویوتا کرولا 2017 از نظر بدنه، ظاهری جذاب و کاریزماتیک دارد. کابین این خودرو به قدری جادار است که افرادی که در بخش عقب می‌نشینند به هیچ عنوان احساس ناراحتی نمی‌کنند. صندلی‌های آن نسبت به تمامی مدل‌های کرولا کیفیت بهتری دارد. ایمنی کرولا 2017 از دیگر نقاط قوت آن به شمار می‌رود. مدل 2016 این خودرو توانسته بود 5 ستاره ایمنی را کسب کند؛ کارشناسان خودرو می‌گویند کرولا 2017 از این نظر از تیپ قبلی خود نیز بهتر است. نکته جالب در مورد کرولا 2017 این است که موتور این وسیله نقلیه دو نوع است؛ یک نوع اکو دارد و یک نوع استاندارد. همچنین موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه این خودرو 1800 سی سی حجم دارد و این موتور 140اسب بخار تولید می‌کند. گیربکس کرولا 2017 CVT است، یعنی جعبه‌ دنده‌ای متغیر و پیوسته که از کرولا 2016 با جعبه دنده 4 خودکار بسیار بهتر ارزیابی می‌شود. از دیگر آپشن‌های قابل سفارش بر روی این خودرو، جعبه دنده 6 سرعته دستی است. خرید تویوتا کرولا 2017، برای شما یک پکیج تکنولوژی اعم از سیستم صوتی پیشرفته و ... را به همراه می‌آورد. همچنین چراغ‌های ال ای دی این خودرو که در مقایسه با مدل قبلی پیشرفت کرده، دوربین عقب، ترمز اضطراری خودکار، سیستم اخطار خروج از لاین، چراغ‌های اتوماتیک بسیار روشن و از همه مهم‌تر کروز کنترل تطبیق‌پذیر از دیگر آپشن‌های کرولا مدل 2017 است. نکته‌ای که باید بدانید این است که این آپشن‌ها در رقبای این خودرو، سفارشی هستند؛ یعنی به صورت بالقوه وجود دارند و اگر می‌خواهید بالفعل شوند باید بیشتر از قیمت پایه هزینه کنید.

خرید تویوتا کرولا 2017، 18 هزار و 500 دلار قیمت‌گذاری شده است. نمونه‌های این خودرو در ایران بسیار نادر است اما همانطور که گفته شد، چند تویوتا کرولا 2017 در سایت دیوار خرید و فروش می‌شود. برای مثال در یک مورد قیمت تویوتا کرولا 2017 در این سایت 370 میلیون تومان ارزش‌گذاری شده است. فروشنده می‌گوید این خودرو به صورت سفارشی وارد شده و تنها 10 هزار کیلومتر کارکرد دارد.

منبع : ویرلن

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

کیانا

۱۳۹۸/۱/۱۹
همه سایتتون دیگه شده تبلیغ
آخه جمله آخر یعنی چی : فروشنده می گوید این خودرو به صورت سفارشی وارد شده و تنها ۱۰هزار کیلومتر کار کرده !!!!!!!
#تاسف