خانهاخبار
برچسب‌های جدید توئیتر باعث خوانایی بهتر توئیت‌ها می‌شود

برچسب‌های جدید توئیتر باعث خوانایی بهتر توئیت‌ها می‌شود

توئیتر به‌تازگی قابلیت جدیدی را در این شبکه اجتماعی به آزمایش گذاشته که به توئیت‌های مختلف بسته به نویسنده آن‌ها برچسب‌های مختلفی می‌دهد. این برچسب‌ها قرار است به خوانایی بهتر توئیت‌ها کمک کند.
۱۳۹۸/۱/۱۸

طبق گزارشات، توئیتر به دنبال افزودن قابلیت جدیدی است تا به کاربر اجازه دهد توئیت‌ها را پس از انتشار ویرایش کند. علاوه بر این، به نظر می‌رسد که این شرکت مشغول آزمایش چند قابلیت جدید دیگر هم است. صبح امروز توئیتی توسط اکانت رسمی توئیتر منتشر شد که در آن نوشته شده بود:

ما می‌خواهیم دنبال کردن و پیوستن به گفتگوها در توئیتر آسان باشد. در حال حاضر مشغول آزمایش برچسب پاسخ‌ها هستیم: نویسنده، کسی که مورد خطاب قرار گرفته، و دنبال‌کنندگان. اگر این قابلیت را می‌بینید، نظرات خود را درباره آن با ما در میان بگذارید.

برچسب نویسنده یا Author به پاسخ‌های کسی اتلاق می‌شود که گفتگو را آغاز کرده است. این برچسب به دنبال‌کنندگان گفتگو کمک می‌کند که راحت‌تر بتوانند پیام‌های نویسنده اصلی را تشخیص دهند. برچسب کسی که مورد خطاب قرار گرفته یا Mentioned به پاسخ‌های کسی اتلاق می‌شود که آیدی او در توئیت نویسنده نوشته شده است. برچسب Following هم به کسانی اتلاق می‌شود که جزو دسته دوم نیست اما نویسنده مطلب را دنبال می‌کنند.

در حال حاضر این قابلیت فقط برای شمار معدودی از کاربران فعال شده است. با توجه به این که قابلیت مذکور در جدیدترین آپدیت توئیتر در گوگل پلی وجود ندارد، احتمالا همچنان منتظر باشیم تا آن را از طریق یک آپدیت سمت سرور دریافت کنیم.

اگرچه قابلیت نمایش برچسب قابلیت مفیدی است که به خوانایی بیشتر توئیت‌ها کمک می‌کند، ولی فکر می‌کنم اکثر کاربران توئیتر اعتقاد داشته باشند که اضافه شدن قابلیت ویرایش از اهمیت بسیار بیشتری برخوردار است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)