خانهاخبار
گزارشی جدید در مورد باتری آیفون‌های سال 2019

گزارشی جدید در مورد باتری آیفون‌های سال 2019

با نزدیک شدن به زمان معرفی آیفون‌های جدید اپل شاهد انتشار شایعات و خبرهای متفاوتی از این نسل هستیم.
۱۳۹۸/۱/۱۸

خبرهای مختلفی در مورد اپل و آیفون این روزها می‌شنویم. کم کم هم به تاریخ معرفی آیفون‌های جدید اپل نزدیک می‌شویم و در همین راستا شایعات متفاوت و بیشتری را به‌طور حتم در روزهای آینده خواهیم شنید. امروز می‌خواهیم در مورد شایعات جدیدی که برای باتری این گوشی منتشر شده صحبت کنیم.

بر اساس گزارشی که از یکی تحلیلگران با سابقه اپل منتشر شده آیفون 2019 دو روش شارژ بی‌سیم دارد. در حالت اول کاربر می‌تواند ایرپادز را با گوشی آیفون خودش شارژ کند و در روش دوم امکان شارژ گوشی با شارژر بی‌سیم وجود دارد. هر چند شارژ کردن لوازمی مانند ایرپادز برای توسط آیفون برای کاربران آیفون جدید است اما اندرویدی های که گوشی‌هایی مانند اس 10 دارند در حال حاضر می‌توانند از این امکان استفاده کنند.

نکته دیگری که این گزارش به آن اشاره می‌کند در مورد ظرفیت باتری‌های آیفون‌های جدید است. بنابراین این گزارش به احتمال زیاد اپل در سال 2019 ظرفیت باتری را به طرز چشمگیری اضافه می‌کند که امیدواریم با این افزایش ظرفیت شاهد افزایش عمر باتری باشیم.

image

از شایعات دیگر می‌توان به گمانه‌زنی‌هایی که در مورد دوربین‌ها وجود دارد اشاره کرد. گفته می‌شود که در قاب جلوی آیفون‌های نسل بعد شاهد استفاده از دو دوربین به‌عنوان دوربین سلفی هستیم و برای دوربین اصلی هم یک لنز دیگر به نام لنز زاویه دید عریض اضافه می‌شود. اگرچه گفته شده که در تمام مدل‌های نسل بعدی این تغییرات را برای دوربین‌ها مشاهده نمی‌کنیم.

پیش از این هم گفته شده بود که ناچ روی صفحه‌نمایش کوچک‌تر می‌شود و در عوض درگاه لایتنینگ شاهد استفاده از درگاه تایپ سی در بخش پایینی گوشی خواهیم بود.

اینکه تا چه حد این شایعات درست باشند را نمی‌دانیم اما تجربه نشان داده است که در این چند سال اخیر بیشتر گمانه‌زنی‌هایی که قبل از معرفی محصولاتی مانند آیفون‌ها منتشر می‌شوند درست هستند. نظر شما چیست آیا درنهایت مشکل باتری گوشی‌های آیفون حل می‌شود؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)