خانهاخبار
اوپو رنو 4 اردیبهشت معرفی می‌شود

اوپو رنو 4 اردیبهشت معرفی می‌شود

تلفن هوشمند جدید اوپو با نام Reno قرار است در رویدادی ویژه به تاریخ 4 اردیبهشت در زوریخ سوئیس معرفی شود. این دستگاه دوربینی سه‌گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی دارد.
۱۳۹۸/۱/۱۸

آن طور که در خبرها آمده بود، انتظار داشتیم که Oppo Reno در تاریخ ۱۰ آوریل در چین عرضه شود، اما حالا طبق گزارشی جدید قرار است با یک هفته تاخیر شاهد عرضه جهانی این تلفن هوشمند باشیم.

گفته می‌شود که اوپو دعوت‌نامه‌هایی برای یک رویداد ویژه به تاریخ ۲۴ آوریل در زوریخ سوئیس ارسال کرده تا در آن مراسم از اوپو رنو رونمایی کند. نسخه اروپایی این دستگاه دوربینی سه‌گانه دارد که از قابلیت زوم ۱۰ برابری و ارتباطات 5G پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی اوپو رنو همان سنسور ۴۸ مگاپیکسلی IMX586 سونی است که در کنار یک لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ۱۳ مگاپیکسلی پریسکوپ قرار گرفته است. این موبایل از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده می‌کند.

طراحی ظاهری این دستگاه فاقد حاشیه، ناچ یا حفره است. اوپو در این تلفن هوشمند از سیستم پاپ‌آپی استفاده کرده که دوربین سلفی در آن تعبیه شده و نام آن را به خاطر شکل موربی که دارد Sharkfin selfie گذاشته است.

از دیگر ویژگی‌های تاییدشده این دستگاه می‌توانیم به رابط کاربری ColorOS 6 اشاره کنیم که بر اساس اندروید ۹ پای ساخته شده است. علاوه بر این، GPS دو-فرکانسه و نسبت نمایشگر به بدنه نیز ۹۳.۱ درصد اعلام شده است. اوپو همچنین قرار است از چند تلفن میان‌رده دیگر نیز رونمایی کند که از پردازنده اسنپدراگون ۷۱۰ استفاده می‌کنند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

وحید

۱۳۹۸/۱/۱۸
لطفا مشکل اپلیکیشن جی.اس.ام برطرف کنین! ⁦?⁦??⁩⁦??⁩⁦??⁩⁦??⁩⁦??⁩
در بخش اخبار و بررسی تخصصی تمام مطالب بدون تصویر هستند!
* خیلی پیام دادم و ایمیل زدم ولی متاسفانه هیچ جوابی نگرفتم!