خانهاخبار
تاریخ انتشار اندروید 9 برای V35 ،V30 و V40 ThinQ اعلام شد

تاریخ انتشار اندروید 9 برای V35 ،V30 و V40 ThinQ اعلام شد

بالاخره پس از مدت‌ها اعلام شد که آپدیت اندروید 9 پای در چه تاریخی برای V35 ،V30 و V40 ThinQ منتشر خواهد شد. G7 ThinQ قبلا این آپدیت را دریافت کرده بود.
۱۳۹۸/۱/۱۷

شرکت ال جی سابقه خوبی در زمینه به‌روز کردن پرچمداران خود با آپدیت‌های جدید اندروید ندارد. وضعیت این شرکت حتی در مقایسه با سامسونگ که معمولا آپدیت‌ها را خیلی دیر منتشر می‌کند هم بدتر است، هرچند سامسونگ در یکی دو سال گذشته بیشتر از قبل روی آپدیت‌های نرم‌افزاری تمرکز کرده و حالا شرایط بهتری دارد.

به هر حال، اکنون به نظر می‌رسد که بالاخره تاریخ انتشار آپدیت اندروید ۹ پای برای تلفن‌های هوشمند این شرکت اعلام شده است. خیلی‌ها هنوز نمی‌دانند که ال جی تاکنون فقط یکی از پرچمداران خود، یعنی G7 ThinQ، را به اندروید ۹ آپدیت کرده و بقیه هنوز در انتظارند.

صبح امروز، خبرگزاری LG Korea فهرست تلفن‌هایی را منتشر کرد که پس از مدت‌ها انتظار بالاخره قرار است اندروید پای را دریافت کنند. این فهرست شامل V30 و V35 و V40 ThinQ می‌شود. این طور که پیداست، اندروید ۹ پای تا نیمه دوم ۲۰۱۹ برای هر سه تلفن مذکور منتشر خواهد شد.

با توجه به این که زمان‌بندی انتشار این آپدیت برای بازار کره جنوبی تنظیم شده، انتظار داریم که این به‌روزرسانی با کمی تاخیر به دست کاربران سایر نقاط دنیا برسد. تاکنون اطلاعات و جزئیات بیشتری درباره این خبر اعلام نشده اما در صورت کسب اطلاعات بیشتر آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

احمد

۱۳۹۸/۱/۱۸
آقا من v30+ دارم و آپیدیتو دیروز گرفتم