خانهاخبار
کاهش 60 درصدی سود سامسونگ در سه ماهه نخست 2019

کاهش 60 درصدی سود سامسونگ در سه ماهه نخست 2019

بر اساس گزارش مقدماتی مربوط به درآمدهای سامسونگ در سه ماهه نخست 2019، این شرکت با افت 60 درصدی میزان سود نسبت به بازه مشابه در سال گذشته مواجه شده است.
۱۳۹۸/۱/۱۷

بر اساس گزارش اولیه مربوط به میزان سود سامسونگ الکترونیکس در سه‌ماهه نخست سال ۲۰۱۹، سود این شرکت حدود ۶۰ درصد نسبت به زمان مشابه در سال گذشته کاهش یافته است. بخش عمده این اتفاق به خاطر کاهش قیمت تراشه‌هایی است که توسط سامسونگ تولید می‌شود. این کمپانی هفته گذشته اطلاعیه‌ای صادر و در آن اعلام کرده بود که گزارش درآمدهای سامسونگ نسبت به انتظارات پایین‌تر خواهد بود.

طبق این گزارش، مجموع میزان فروش سامسونگ ۴۵.۷ میلیارد دلار بوده و ۵.۵ میلیارد دلار از این مقدار سود عملیاتی به حساب می‌آید. البته این اطلاعات صرفا مقدماتی است و طبق عادت در انتهای هر سه‌ماهه منتشر می‌شود. به زودی باید منتظر اطلاعات بیشتری در این خصوص باشیم.

سامسونگ در سه‌ماهه گذشته گفته بود که انتظار دارد گلکسی اس ۱۰ وضعیت این شرکت را بهبود ببخشد، و این در حالی بود که اس ۱۰ صرفا برای چند هفته از این بازه زمانی سه‌ماهه در بازار حضور داشت. این غول بزرگ کره‌ای می‌گوید وضعیت فروش تلفن‌های هوشمند در سال ۲۰۱۹ رونق چندانی نخواهد داشت، بنابراین میزان فروش قطعات سخت‌افزاری مثل نمایشگرهای OLED هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد. علاوه بر این، انتظار نمی‌رود که تقاضا برای حافظه‌های سامسونگ نیز تا نیمه دوم سال پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۱/۲۵
با این میزان فروش بازم اوله ببین چقدر از بقیه جلوتره که افت فرو شهم داشته باشه با اختلاف بهترین و پرفروش ترین برند دنیاست و 10 ساله پادشهای میکنه و امثال حبابی تو خواب هم بهش نمیرسن.در ضمن همون صفحه نمایش p30 رو سامسونگ زد واسش بعد گندی که هنگ جی سر میت 20 پرو آورد و سبز میشد برو بچه جان هنوز مونده این چیزا رو بفهمی واست زوده

محمد

۱۳۹۸/۱/۲۵
رضا خالی بند یا همون حمید خالی بند سامسونگ 100 درصد هم افت فروش داشته باشه بازم فروشش صد برابر هنگ جی بوت لوپیه که اسباب بازی تولید میکنه واسه بچه هایی مثل تو که هیچ یاز گوشی نمیفهمن و فقط حرف مفت میزنن تو برو با همون هنگی g5 ماژولار داغون بوت بوپی ت بازی کن بچه

رضا

۱۳۹۸/۱/۱۸
60 درصد افت فروش دیگه نوبرشه ???تسلیت به طرفداران سامسونگ (سامهنگ) مثل سعید یا همون محمد چاخان و یا همون ( امین چاخان) ومازبار رفیعی فر کوچولو و بقیه سامهنگی ها

امين

۱۳۹۸/۱/۱۷
خوب دليلش حالا چيه رو چ حساب ؟يعني همه مردم دنيا شدن مسه مردم ايران؟

Genius Man

۱۳۹۸/۱/۱۷
هدفش رقابت با آیفون بود ولی از چند سال پیش شکست خورد
الان باید بره با تمام قدرتش با پایین رده های شیائومی اوپو ویوو و میزو رقابت کنه و اگر پیروز شد بره با پایین رده های هواوی رقابت کنه و اگر جان سالم به در برد بره با میان رده های هواوی رقابت کنه که خیالتون رو راحت کنم که عمرا به گرد پای این برندهایی که گفتم نمی‌رسه خخخخخخخخخ??