خانهاخبار
رندرهای جنسیس G70 کوپه به اینترنت راه پیدا کرد

رندرهای جنسیس G70 کوپه به اینترنت راه پیدا کرد

به تازگی رندهای جنسیس G70 در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. خودروی موجود در این تصاویر از طراحی جذابی بهره می‌برد.
۱۳۹۸/۱/۱۶

برند جنسیس در حال رشد است. این زیرمجموعه هیوندای که وظیفه تولید خودروهای لوکس را بر عهده دارد، در ماه‌های اخیر از نسل جدید محصولات خود رونمایی کرده است. در این میان رندرهای نمونه کوپه یکی از خودروهای آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است. در صورتی که جنسیس خواهان رونمایی از یک خودروی اسپرت باشد، جنسیس G70 کوپه یک انتخاب منطقی به حساب می‌آید.

در این رندرها شاهد حضور مدل دو درب جنسیس G70 هستیم که البته طراح برای آن جلوپنجره‌ای شبیه به جنسیس G90 را در نظر گرفته است. در این رندرها شاهد شیب مناسبی برای سقف هستیم که البته فضای سر را برای سرنشینان عقب کاهش می‌دهد. این موضوع در رابطه با اغلب خودروهای کوپه صادق است و نمی‌توان از طراح جنسیس G70 کوپه خرده گرفت. معرفی جنسیس G70 کوپه در آینده چندان دور از ذهن نیست.

image

در سال 2015 این شرکت اعلام کرد در آینده از یک خودروی اسپرت کوپه رونمایی می‌کند. در سال 2016 شاهد افشای نقشه راه این شرکت کره‌ای بودیم که خبر از معرفی یک خودروی کوپه لوکس و اسپرت در سال 2020 می‌داد. در سال 2017 نیز ویدیویی به اینترنت راه پیدا کرده بود که یک خودرو با طراحی دو درب را به نمایش می‌گذاشت. تمام این موارد ما را به عرضه یک خودروی کوپه توسط این زیرمجموعه تولیدکننده خودروهای لوکس هیوندای، مشکوک می‌کند.

به نظر می‌رسد نمونه قدرتمند و پرفرومنس جنسیس G70 در آینده نزدیک معرفی می‌شود که در مقایسه با نسخه کنونی، قدرت بیشتری را در اختیار راننده قرار می‌دهد. مدل کنونی این خودروی سدان به یک موتور 6 سیلندر 3.3 لیتری مجهز شده که همراه با توربوشارژر دوقلو قادر به تولید 365 اسب بخار قدرت است. انتظار می‌رود جنسیس این خودرو را برای رقابت با بی‌ام‌و M3 توسعه دهد. با عرضه نمونه کوپه این خودرو، شاهد رقابت جذابی میان آن و بی‌ام‌و M4 خواهیم بود.

image
این احتمال وجود دارد که خودروی کوپه بسیار متفاوت جنسیس در نمایشگاه خودروی نیویورک در معرض دید عموم قرار بگیرد چرا که مدیر بخش طراحی هیوندای، Luc Donckerwolke به رونمایی از یک خودروی مفهومی تمام برقی در این نمایشگاه اشاره کرده بود. در رابطه با این خودروی جدید اطلاعاتی در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است؛ با این حال انتظار می‌رود در نمایشگاه خودروی نیویورک با نمونه جدید خودروی مفهومی تمام الکتریکی جنسیس Essentia ملاقات کنیم. نمونه کنونی این خودرو یک محصول تمام الکتریکی جذاب و قدرتمند بوده که سرعت آن در مدت زمان نزدیک به 3 ثانیه از صفر به 96 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)