سرویس خبر
16 فروردین 1398 ساعت 17:05
1 نظر

 

هوآوی و آنر از استراتژی مشترک جدید خود پرده برداشتند

مدیر عامل بخش مصرف‌کنندگان هوآوی از استراتژی جدیدی برای دو برند هوآوی و آنر پرده برداشته که دنباله‌ای بر استراتژی موفقی است که از سال 2012 توسط این دو شرکت دنبال می‌شود.

ریچارد یو، مدیر عامل بخش مصرف‌کنندگان هوآوی، از استراتژی جدیدی برای دستگاه‌های برند آنر و هوآوی پرده‌برداری کرده است. این استراتژی دنباله‌ای بر هدف راهبردی دقیقی است که از سال ۲۰۱۲ بنا گذاشته شد و تاکنون با موفقیت اجرا شده است.

هوآوی می‌خواهد بزرگ‌ترین تولیدکننده موبایل دنیا باشد. آنر هم می‌خواهد دنباله‌رو همین مسیر باشد و به چهارمین تولیدکننده بزرگ دنیا و دومین تولیدکننده بزرگ موبایل در چین تبدیل شود. هوآوی و آنر همکاری نزدیکی با یکدیگر خواهند داشت تا بتوانند در آینده فناوری‌های نوینی خلق کرده و در زمینه توزیع و فروش به هم کمک کنند.

بخش مصرف‌کنندگان در حال حاضر بزرگ‌ترین بخش شرکت هوآوی است. این بخش پارسال توانست تجارت شبکه‌های مخابراتی هوآوی را با رشد ۴۵.۱ درصد، معادل فروش ۵۲ میلیون دلار، کنار بزند.

سرعت رشد آنر از این هم بالاتر بوده و در مقیاس سالانه ۱۷۰ درصد افزایش یافته و حالا به گفته IDB از حیث میزان فروش آنلاین به رتبه دوم جهان رسیده است. این برند می‌خواهد اواخر امسال از اولین دستگاه 5G خود رونمایی کند.

هدفی که در سال ۲۰۱۲ توسط آقای یو تدوین شده بود تبدیل شدن از یک شرکت تولیدکننده طراحی‌های اصلی (ODM) به یک شرکت تولیدکننده تجهیزات اصلی (OEM) و تغییر وضعیت بازار تلفن‌های رده بالا و رده پایین بود. آن‌ها همچنین دست به تولید تراشه‌های Kirin و مودم‌های Balong زده و رابط کاربری EMUI را به وجود آوردند.



  16 فروردین 1398
1492 بازدید
1 نظر
5.00
  7 رای

نظرات کاربران

در حال بارگذاری