خانهاخبار
سامسونگ برای تولید نسخه کوچک‌تر گلکسی نوت 10 آماده می‌شود

سامسونگ برای تولید نسخه کوچک‌تر گلکسی نوت 10 آماده می‌شود

با توجه به استقبال خوب رسانه‌ها از گلکسی اس 10 ای، حالا به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد استراتژی مشابه‌ای را برای گلکسی نوت 10 در نظر گرفته و نسخه‌ای کوچک‌تر از این دستگاه عرضه کند.
۱۳۹۸/۱/۱۶

این اولین باری است که اخباری از احتمال تولید نسخه‌ای کوچک‌تر از گلکسی نوت به گوش می‌رسد، البته قبلا هم نسخه از گلکسی نوت ۳ با نام گلکسی نوت ۳ نئو تولید شده بود، اما این بار ظاهرا ماجرا فرق می‌کند. در حال حاضر آن‌چه که می‌تواند احتمال تولید این دستگاه را افزایش دهد میزان موفقیت گلکسی اس ۱۰ ای خواهد بود.

نسخه مقرون به صرفه پرچمداران جدید سامسونگ با استقبال خوبی از طرف رسانه‌ها و مصرف‌کنندگان مواجه شد، در نتیجه سامسونگ می‌خواهد از این استراتژی در سایر پرچمداران خود نیز استفاده کند. علاوه بر این، اگر گلکسی نوت ۱۰ نمایشگری ۶.۷ اینچی داشته باشد، احتمالا بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند از نسخه کوچک‌تر آن استفاده کنند تا کاربری راحت‌تری با یک دست داشته باشند.

طبق اطلاعات منابع داخلی، این غول بزرگ کره‌ای همین حالا دست به جمع‌آوری قطعات لازم از تامین‌کنندگان خود زده، اما همه این خبرها فعلا در حد شایعه است. گفته می‌شود که اگر سامسونگ دست به انجام این کار بزند، نسخه کوچک‌تر گلکسی نوت ۱۰ در برخی بازارهای محدود از جمله اروپا عرضه خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)