خانهاخبار
اشاره ضمنی مدیر اندروید به تولید مدل میان رده پیکسل 3

اشاره ضمنی مدیر اندروید به تولید مدل میان رده پیکسل 3

مدیر بخش اندروید گوگل به تازگی در توئیتر خود گفت با تلفنی منتشرنشده تصاویری ثبت کرده که اجازه انتشار آن‌ها را ندارد. حالا کاربران می‌گویند این موبایل یکی از دو تلفن میان‌رده سری پیکسل 3 است.
۱۳۹۸/۱/۱۲

کمتر از شش ماه از عرضه پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال می‌گذرد و حالا به نظر می‌رسد که گوگل در حال آماده شدن برای یک جفت تلفن هوشمند دیگر است. بر اساس جدیدترین شایعات، این دستگاه‌ها پیکسل 3a و پیکسل 3a XL (یا پیکسل ۳ لایت و پیکسل ۳ لایت ایکس ال) نام خواهند داشت. هرچند در حال حاضر نمی‌دانیم که این دو دستگاه چه زمانی معرفی می‌شوند، اما احتمالا در آینده نزدیک باید منتظر آن‌ها باشیم.

صبح امروز، هیروشی لاک‌هایمر، معاون ارشد بخش اندروید گوگل، در توئیتر خود به «تلفنی منتشرنشده» اشاره کرد. او در توئیت خود گفت با این دستگاه مرموز عکس‌هایی گرفته که احتمالا نباید آن‌ها را منتشر کند. حالا با توجه به شواهد و قرائن حدس‌هایی درباره این تلفن هوشمند زده می‌شود.

image

آقای لاک‌هایمر از این موبایل منتشرنشده برای بازدید از محلی استفاده کرده که به لحاظ تاریخی برای صنعت فناوری اهمیت دارد. از آن‌جایی که او فقط با همین دستگاه عکس گرفته، احتمالش زیاد است که تلفن دیگری با خود همراه نداشته باشد. بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که لاک‌هایمر در حال حاضر برای مصارف روزمره خود از این دستگاه استفاده می‌کند. پس این دستگاه باید به مرحله‌ای رسیده باشد که آمادگی کافی برای استفاده‌های عادی را پیدا کرده و آماده عرضه باشد.

تلفن‌های میان‌رده سری پیکسل ۳

مدتی قبل چند تصویر احتمالی از پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال منتشر شده بود که نشان می‌داد این دو دستگاه شباهت زیادی به پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال دارد، با این تفاوت که مدل بزرگ‌تر پیکسل 3a ایکس ال ناچ ندارد و از این بابت شبیه پیکسل ۳ ایکس ال نیست. این دو دستگاه جدید برخلاف مدل‌های عادی پیکسل ۳ که از جنس فلز و شیشه ساخته شده‌اند، از جنس پلاستیک پلی‌کربنات هستند تا قیمت کمتری داشته باشند. تفاوت فیزیکی بعدی مربوط به نمایشگر آن‌هاست؛ جایی که پنل پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال به ترتیب ۵.۶ و ۶.۰ اینچ هستند و رزولوشن هر دو ۱۰۸۰ در ۲۲۲۰ است، در حالی که پیکسل ۳ پنلی ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ و پیکسل ۳ ایکس ال پنلی ۶.۳ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ دارد.

image

پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال به اندازه مدل‌های اصلی پرچمدار گوگل قدرتمند نیستند و به جای اسنپدراگون ۸۴۵ به ترتیب از اسنپدراگون ۶۷۰ و ۷۱۰ استفاده می‌کنند. از بحث پردازنده‌ها که بگذریم، گفته می‌شود که این دو دستگاه با ۴ گیگ رم و ۶۴ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آیند.

طبق شایعات دوربین عقبی هر دو تلفن هوشمند جدید گوگل مثل سری پیکسل ۳ به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی مجهز شده است. خبر خوشحال‌کننده بعدی جک ۳.۵ میلی متری هدفون است که ظاهرا قرار است از سری پیکسل 3a حذف نشود. با این حال به نظر نمی‌رسد که این دو دستگاه در برابر آب یا گردوغبار مقاوم باشند.

قیمت و تاریخ عرضه سری پیکسل 3a

پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال احتمالا در رویداد بعدی گوگل یعنی Google I/O 2019 معرفی خواهند شد. این رویداد از تاریخ ۷ تا ۹ مه در کالیفرنیا برگزار می‌شود.

در رابطه با قیمت این دو دستگاه، انتظار می‌رود پیکسل 3a چیزی حدود ۴۰۰ تا ۴۵۰ دلار و پیکسل 3a ایکس ال چیزی حدود ۵۰۰ تا ۵۵۰ دلار قیمت‌گذاری شود. با این حساب قیمت آن‌ها تقریبا ۳۵۰ تا ۴۰۰ دلار کمتر از سری اصلی پیکسل ۳ خواهد بود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)