خانهاخبار
محدودیت حالت تصویر در تصویر در آخرین نسخه بتای واتس‌اپ اندروید برطرف شد

محدودیت حالت تصویر در تصویر در آخرین نسخه بتای واتس‌اپ اندروید برطرف شد

حالت تصویر در تصویر که از مدتی پیش به نسخه اندروید واتس‌اپ اضافه شده بود محدودیت عجیبی داشت که امکان پخش ویدیو را فقط در صفحه چت فراهم می‌کرد. این محدودیت حالا برطرف شده است.
۱۳۹۸/۱/۱۱

اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ در ماه مه سال گذشته حالت تصویر-در-تصویر یا PiP را به نسخه iOS برنامه خود اضافه کرد و در ماه دسامبر آن را به نسخه اندروید آورد. با این حال این حالت در نسخه اندروید یک محدودیت عجیب داشت که باعث می‌شد ویدیوها فقط در داخل چت پخش بشوند. این محدودیت حالا در جدیدترین نسخه بتای واتس‌اپ حذف شده است.

در نسخه ۲.۱۹.۸۶ واتس‌اپ اندروید حالت PiP اصلاح شده تا مشابه نسخه iOS این پیام‌رسان عمل کند. اکنون حتی اگر از پنجره چت خارج شوید، برنامه را کمینه کنید یا وارد یک اپلیکیشن دیگر شوید، ویدیوها همچنان به پخش خود ادامه می‌دهند.

البته واتس‌اپ هنوز مشغول آزمایش این قابلیت است و آن را در اختیار تمام کاربران اندروید قرار نداده، اما امیدواریم همه چیز تا زمان عرضه عمومی این ویژگی خوب پیش برود.

علاوه بر این، واتس‌اپ در نسخه بتای جدید خود به قابلیتی مجهز شده که اجازه می‌دهد پیام‌های صوتی به صورت خودکار و پشت سر هم پخش شوند. این ویژگی از ماه نوامبر در دست توسعه قرار داشت و حالا برای کاربران فعال شده است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)