خانهاخبار
ویدیویی از طراحی عجیب دوربین سلفی Oppo Reno لو رفت

ویدیویی از طراحی عجیب دوربین سلفی Oppo Reno لو رفت

اخیرا ویدیویی از Oppo Reno منتشر شده که طراحی عجیب و منحصر به فرد دوربین سلفی Oppo Reno را نشان می‌دهد. این دوربین به صورت مورب از بالای دستگاه خارج می‌شود.
۱۳۹۸/۱/۱۱

اولین بار Vivo NEX بود که دوربین سلفی خود را به صورت پاپ‌آپ روانه بازار کرد. به دنبال آن Oppo Find X به بازار آمد که دوربین‌های جلو و عقب در بخش متحرک بالای آن قرار داشتند. در این میان موبایل‌هایی مثل می میکس ۳ و آنر مجیک ۲ هم بودند که از طراحی کشویی استفاده کردند تا بتوانند یکپارچگی نمایشگر را حفظ کنند. حالا امروز یک تلفن دیگر معرفی شده که به شکلی عجیب دوربین سلفی را در قسمت بالایی دستگاه قرار داده است: Oppo Reno.

ویدیویی که در انتهای مطلب مشاهده می‌کنید علاوه بر دوربین سلفی، طراحی پنل پشتی را هم نشان می‌دهد که ظاهرا برخلاف نسخه دموی این دستگاه که در MWC 2019 وجود داشت فاقد زوم ۱۰ برابری است. البته شاید این دستگاه نسخه ارزان‌تر اوپو رنو باشد که با اسنپدراگون ۷۱۰ به بازار می‌آید و رنج قیمت پایین‌تری را هدف قرار داده است.

در رندرهای بالا می‌توانیم ببینیم که Oppo Reno بریدگی بزرگی در قسمت بالایی خود دارد که دوربین به صورت مورب از آن خارج می‌شود. در پایین دستگاه نیز درگاه USB-C و جک ۳.۵ میلی متری هدفون قرار دارد. در پشت بدنه دوربینی دوگانه دیده می‌شود، اما خبری از دکمه‌ای که برای دستیار صوتی اختصاصی اوپو تعبیه شده باشد نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مانی

۱۳۹۸/۱/۱۴
پس هنوز هم میشه خلاقیت داشت و نه فقط مثل سامسونگ پول و امثالهم کاردستی نداد تو بازار

بهروز

۱۳۹۸/۱/۱۲
چند وقت دیگه شرکت اپل از روش کپی می کنه میزنه بعد میگن بقیه شرکت ها از من کپی کردن