خانهاخبار
اسپاتیفای آزمایش پلن Premium Duo را آغاز کرد

اسپاتیفای آزمایش پلن Premium Duo را آغاز کرد

اسپاتیفای جدیدا آزمایش پلن کاربری تازه‌ای به نام Premium Duo را آغاز کرده که به دو نفر اجازه می‌دهد با پرداخت هزینه‌ای کمتر به اکانت پریمیوم این سرویس دسترسی داشته باشند.
۱۳۹۸/۱/۱۰

اشتراک‌گذاری پسورد میان کاربران سرویس موسیقی اسپاتیفای امری رایج است، اما حالا این شرکت طرحی ترتیب دیده تا با کمک آن دو نفر بتوانند از یک حساب کاربری استفاده کند. این طرح با نام Premium Duo به هر شخص یک حساب کاربری پریمیوم می‌دهد که از همه ویژگی‌های استاندارد سرویس اسپاتیفای به همراه قابلیت Duo Mix برخوردار است. این طرح از نظر قیمت بین اکانت‌های پریمیوم تکی که قیمت هر کدام ۹.۹۹ دلار و اکانت‌های خانوادگی که قیمت آن‌ها ۱۴.۹۹ دلار است قرار می‌گیرد.

اسپاتیفای می‌گوید این طرح برای کسانی است که زیر یک سقف زندگی می‌کنند. از آن‌جایی که در طرح اشتراک خانوادگی از کاربران خواسته می‌شد تا آدرس محل زندگی خود را تایید کنند، در این طرح نیز احتمالا سازوکار مشابه‌ای وجود دارد.

قابلیت Duo Mix در اشتراک Premium Duo به کاربران اجازه می‌دهد تا پلی‌لیست‌های خود را با هم ادغام کرده و از آهنگ‌های انتخابی یکدیگر استفاده کنند.

کاربران فعلی اشتراک پریمیوم اسپاتیفای هم‌اکنون می‌توانند اکانت خود را به حالت Duo ارتقا دهند و پلی‌لیست‌ها و موسیقی‌های ذخیره‌شده خود را با کاربر دوم به اشتراک بگذارند. این سرویس در حال حاضر در کلمبیا، شیلی، دانمارک، ایرلند و لهستان در دسترس است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

سیاوش

۱۳۹۸/۱/۱۰
از وقتی اسپاتیفای اومده دنیارو زیباتر کرده :)