خانهاخبار
گلکسی اس 10 پلاس بیشترین امتیاز را از Consumer Reports دریافت کرد

گلکسی اس 10 پلاس بیشترین امتیاز را از Consumer Reports دریافت کرد

بر اساس گزارش جدید Consumer Reports، پرچمدار قدرتمند سامسونگ توانسته از آزمایشات این وبسایت سربلند بیرون بیاید و بیشترین امتیازات را از آن‌ها دریافت کند.
۱۳۹۸/۱/۱۰

دیگر بر هیچ‌کس پوشیده نیست که گلکسی اس ۱۰ پلاس تلفن هوشمندی باکیفیت، رده بالا، با دوربینی قدرتمند و نمایشگری بزرگ و چشم‌نواز است که قابلیت‌های زیادی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. این دستگاه به تازگی موفق شده از وبسایت Consumer Reports بالاترین امتیازات را دریافت کند.

بر اساس گفته‌های منتقدان Consumer Reports، چیزی که باعث موفقیت این دستگاه شده نحوه انجام کارهای پایه‌ای توسط این تلفن هوشمند است.

گلکسی اس ۱۰ پلاس از جنبه‌های مختلف، از باتری گرفته تا دوام، از کیفیت دوربین گرفته تا قابلیت اعتماد و چیزهایی از این دست هم عملکرد بسیاری خوبی دارد. اما Consumer Reports می‌گوید اگر می‌خواهید دستگاهی بخرید که بتوانید سال‌ها به راحتی از آن استفاده کنید بهتر است کمی دست نگه دارید تا وضعیت بازار تلفن‌های 5G مشخص شود.

اگر می‌خواهید بدانید چرا این وبسایت به اس ۱۰ پلاس بالاترین نمره را داده است با ادامه مطلب همراه باشید.

عمر باتری

CR سازوکار خود را برای اندازه‌گیری عمر باتری تغییر داده و دیگر روشنایی صفحه را روی حالت حداکثر قرار نمی‌دهد. دلیل این تغییر واضح است، چون کاربران معمولا در استفاده‌های عادی خود روشنایی صفحه را تا انتها زیاد نمی‌کنند. در این بخش از یک انگشت رباتیک استفاده شد تا با شبیه‌سازی رفتارهای عادی روزانه یک کاربر از دستگاه استفاده شود و کارهای مختلف مثل عکس‌برداری یا تماشای ویدیو انجام گردد.

image

نتیجه: CR دریافت که باتری اس ۱۰ پلاس می‌تواند ۴۰ ساعت دوام بیاورد، یعنی ۸ ساعت بیشتر از رکورد قبلی که متعلق به گلکسی نوت ۹ بود. اس ۱۰ و اس ۱۰ ای نیز به ترتیب ۳۵.۵ و ۳۳.۵ ساعت عمر باتری داشتند.

دوام

آزمایش‌گران CR برای تخمین میزان مقاومت دستگاه در برابر افتادن از زاویه‌ها، فاصله‌ها و با شدت‌های مختلف، این تلفن هوشمند را حدود ۱۰۰ بار در داخل یک محفظه چرخنده فلزی به زمین انداختند. دستگاه‌هایی که وارد این آزمایش می‌شوند، اغلب اوقات از این تست زنده بیرون نمی‌آیند، اما بر اساس گزارش CR اس ۱۰ پلاس توانست مثل اس ۱۰ بدون آسیب از این آزمایش خارج شود. با این حال اس ۱۰ ای با کمی آسیب و خط و خش از پس این آزمایش برآمد.

دوربین و قابلیت اعتماد

تنها بخشی که اس ۱۰ پلاس شاید در آن کمی ضعیف‌تر عمل کرده باشد بخش کیفیت دوربین است. به باور آزمایش‌کنندگان CR عملکرد دوربین جلوی اس ۱۰ پلاس به خوبی موبایل‌های رقیب نیست، اما دوربین عقب اس ۱۰ پلاس و اس ۱۰ تحسین‌برانگیز ظاهر شده؛ خصوصاً به لحاظ عملکرد لنز فوق عریض آن که اجازه می‌دهد بدون افت کیفیت تصویر زوم داشته باشید.

در بحث قابلیت اعتماد دو مؤلفه از اهمیت زیادی برخوردار هستند: قابلیت اعتمادی که پیش‌بینی شده یا مورد انتظار است، و میزان رضایت کاربر. بر اساس توضیحات CR، در آزمایشات این وبسایت از کاربران نه درباره مدل‌های خاص، بلکه درباره خود برندها سوال شد. این سوالات درباره دستگاه‌هایی مطرح شد که از سال ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۸ به بازار آمده بودند.

در این قسمت نیز سامسونگ توانست با کسب امتیاز «عالی» برای بخش اعتمادپذیریِ پیش‌بینی‌شده و «خیلی خوب» برای بخش رضایت کاربر عملکرد مطلوبی داشته باشد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

حمیدرضا

۱۳۹۸/۱/۲۷
من گوشی نوت 4 دارم با دوربین 16 مگاپیکسل
گوشی S10 هم 16 مگاپیکسل
بابا سامسونگ دوربین درست حسابی ارتقا بده
من را که قانع نمی کند

محمد

۱۳۹۸/۱/۱۵
بهترین گوشی سال با فاصله زیاد

MohamadAlia

۱۳۹۸/۱/۱۰
جالبه تو بخش دوربین سلفی دقیقا برعکس نظرات دکسومارک هست
حالا کدومو باور کنیم؟