خانهاخبار
احتمالا گلکسی نوت 10 دوربین سلفی ندارد

احتمالا گلکسی نوت 10 دوربین سلفی ندارد

با توجه به شایعاتی که به گوش می‌رسد شاید گلکسی نوت 10 فاقد دوربین سلفی باشد و این دوربین در عوض در قلم این تلفن هوشمند قرار بگیرد.
۱۳۹۸/۱/۹

مدتی قبل شایعه شده بود که قرار است دوربین جلوی گلکسی نوت ۱۰ در قلم آن قرار داده شود، اما آیا سامسونگ واقعا برای یکپارچه کردن نمایشگر دست به این اقدام می‌زند؟ آیا دلایل کافی برای انجام این کار وجود دارد و این شرکت آماده است تا به طور کلی دوربین سلفی را از جلوی دستگاه به قلم آن منتقل کند؟

در پشت گلکسی نوت ۱۰ دوربینی چهارگانه وجود خواهد داشت که پیکربندی قدرتمندی را به کاربر ارائه می‌کند. سه تا از این دوربین‌ها احتمالا همان دوربین‌های استاندارد، عریض و تله‌فوتو خواهند بود و چهارمی سنسوری از نوع ToF است که به فراهم‌سازی بستر آینده واقعیت افزوده کمک می‌کند.

با توجه به پیکربندی گران قیمت‌ترین عضو خانواده گلکسی S، یعنی گلکسی اس ۱۰ فایو جی، به نظر می‌رسد که این پیکربندی قرار است در پشت و روی دستگاه‌های بیشتری از این شرکت پیاده‌سازی شود. اما آیا نوت ۱۰ از این قاعده مستثنی خواهد بود؟ آیا این بار هم گلکسی نوت می‌تواند پا را فراتر گذاشته و دست به حرکتی جدید بزند؟

شاید هم قرار است با اضافه شدن نمایشگر ثانویه به پشت دستگاه از دوربین‌های عقب به جای دوربین سلفی استفاده شود. این سازوکار به سنسور ToF اجازه می‌دهد به حداکثر قابلیت خود دست یافته و بتواند تشخیص چهره را به نحو احسن انجام دهد. فعلا باید منتظر بمانیم و ببینیم تا ماه اوت چه خبرهایی درباره این تلفن هوشمند منتشر می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۱/۱۵
بهترین فبلت سال میشه