خانهاخبار
شارژر 100 واتی شیائومی باتری 4 هزار میلی آمپری را ظرف 17 دقیقه پر می‌کند

شارژر 100 واتی شیائومی باتری 4 هزار میلی آمپری را ظرف 17 دقیقه پر می‌کند

یکی از مدیران شیائومی به تازگی ویدیویی از یک شارژر 100 واتی منتشر کرده که می‌تواند یک باتری 4 هزار میلی آمپری را ظرف 17 دقیقه از صفر تا صد پر کند.
۱۳۹۸/۱/۷

شیائومی به‌تازگی شارژر سریعی ساخته که می‌تواند تلفن‌های هوشمند را با توان ۱۰۰ وات شارژ کند. در ویدیویی که اخیرا بر روی شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده موبایلی را می‌بینیم که از صفر تا صد را در عرض ۱۷ دقیقه پر می‌کند. این سریع‌ترین شارژر موجود در بازار است که بالاتر از شارژر ۵۰ واتی اوپو موسوم به Super VOOC قرار می‌گیرد. در این ویدیو پیداست که شارژر اوپو در زمان مشابه ۶۵ درصد از ظرفیت باتری را شارژ کرده است.

شیائومی اطلاعات بیشتری درباره این فناوری شارژ سریع ارائه نداده است. اگرچه رابط Type-C در حال حاضر از توان ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند، اما چالش اصلی انتقال این حجم از برق به باتری‌های کوچکی است که درون تلفن‌های هوشمند ما قرار دارد. شارژر Super VOOC اوپو این کار را با تقسیم کردن باتری ۳۴۰۰ میلی آمپری پرچمدار خود به دو سلول ۱۷۰۰ میلی آمپری انجام می‌دهد.

شیائومی هنوز اعلام نکرده که کدام دستگاه‌ها می‌توانند از این فناوری پشتیبانی کنند. با این حال، از آن‌جایی که این ویدیو توسط یکی از مدیران شرکت ردمی منتشر شده، منطقی است که فناوری مذکور را برای اولین بار در موبایلی با برند ردمی ببینیم. اما هنوز تاریخی برای این اتفاق مشخص نشده است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)