خانهاخبار
هوآوی ایرباد بیسیم FreeLace را معرفی کرد

هوآوی ایرباد بیسیم FreeLace را معرفی کرد

هوآوی امروز در کنار معرفی سری جدید P30 در پاریس، از یک ایرباد بیسیم جدید با نام FreeLace رونمایی کرد. این ایرباد برای ورزشکاران و کسانی طراحی شده که فعالیت‌های بدنی زیادی دارند.
۱۳۹۸/۱/۶

هوآوی امروز در خلال مراسم معرفی سری P30 از یک ایرباد بیسیم جدید به نام FreeLace رونمایی کرد. این ایرباد برای ورزشکاران و کسانی طراحی شده که فعالیت‌های بدنی زیادی دارند. طراحی FreeLace به گونه‌ای است که پشت گردن قرار می‌گیرد، بنابراین احتمال گم شدن آن کم است.

هندزفری بیسیم جدید هوآوی شباهت زیادی به ایرباد BeatsX دارد. اما برخلاف BeatsX، ایرباد FreeLace با در نظر گرفتن دستگاه‌هایی ساخته شده که پورت USB-C دارند. برای جفت کردن این هندزفری کافی آن را یک بار به پورت USB-C وصل کنید. البته همچنان امکان برقراری ارتباط به صورت بیسیم هم وجود دارد.

image

علاوه بر امکان جفت کردن، از کابل USB-C برای شارژ این ایرباد استفاده می‌شود، ایربادی که با ۵ دقیقه شارژ می‌تواند ۴ ساعت برای شما موسیقی پخش کند. هوآوی مدعی است که عمر باتری این دستگاه با یک بار شارژ کامل حدود ۱۸ ساعت است. این هدفون را می‌توانید با اتصال به موبایل خود شارژ کنید.

FreeLace یک گیره مغناطیسی دارد که به مرتب نگه داشتن هدفون شما کمک می‌کند. به‌علاوه، این گیره به شما اجازه می‌دهد به راحتی گوشی‌ها را جدا کرده و با قرار دادن آن‌ها در داخل گوش‌تان به تماس‌ها پاسخ بدهید. برای خاتمه دادن به تماس‌ها نیز کافی است آن‌ها را از گوش‌تان بیرون بیاورید. همین عملکرد برای پخش و قطع موسیقی هم جواب می‌دهد.

با توجه به این که FreeLace برای فعالیت‌های ورزشی و حرکتی طراحی شده، این دستگاه نویزگیر خوبی دارد و بسیاری از عوامل آزاردهنده را حذف می‌کند. 

ایرباد جدید هوآوی به قیمت ۹۹ یورو در چهار رنگ سیاه، طلوع کهربایی، سبز زمردین و نقره‌ای مهتابی به بازار می‌آید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)