خانهاخبار
تصویر AirPower روی جعبه نسل دوم ایرپاد رویت شد

تصویر AirPower روی جعبه نسل دوم ایرپاد رویت شد

با وجود گذشت یک سال و نیم از زمان معرفی AirPower تاکنون هیچ صحبتی از زمان عرضه این دستگاه به میان نیامده بود. اما حالا تصویر این دستگاه روی جعبه نسل دوم ایرپاد رویت شده است.
۱۳۹۸/۱/۶

اپل دیشب طی مراسمی از سرویس‌های جدید خود رونمایی کرد، اما همان طور که انتظار می‌رفت در این رویداد خبری از سخت‌افزارهای جدید نبود و چیزی درباره پد شارژر مورد انتظار این شرکت که از مدت‌ها پیش معرفی شده بود گفته نشد. با این حال اگر تا به حال شک داشتید که این دستگاه اصلا وجود داشته باشد، حالا می‌توانید مطمئن باشید که به زودی شاهد عرضه AirPower خواهیم بود.

با توجه به این که نسل دوم ایرپاد چند روز پیش معرفی شد، کسانی که این دستگاه را خریداری کرده‌اند، نکته بسیاری جالبی را بر روی جعبه این محصول مشاهده کرده‌اند؛ نموداری که نحوه شارژ ایرپاد بر روی AirPower را نشان می‌دهد.

این دستگاه ابتدا در سپتامبر سال ۲۰۱۷ معرفی شد، اما با وجود گذشت یک سال و نیم از آن تاریخ هنوز هیچ صحبتی درباره‌اش به میان نیامده است. اما ظاهرا به نظر می‌رسد که چیزی به عرضه آن باقی نمانده است.

این تصویر توسط یکی از خریداران نسل دوم ایرپاد در توئیتر منتشر شده است. البته یکی از کاربران می‌گوید کپی‌رایت این دیاگرام به سال ۲۰۱۸ یعنی زمانی بر می‌گردد که در ابتدا قرار بود شاهد عرضه این دستگاه باشیم. اما با توجه به مشکلات فنی، اپل تصمیم گرفت عرضه آن را به تاخیر بیندازد.

از آن‌جایی که در سال جاری حداقل دو رویداد بزرگ اپلی دیگر پیش رو داریم، می‌توانیم امیدوار باشیم که در WWDC 2019 یا در سپتامبر امسال بالاخره پد شارژ بیسیم کوپرتینویی‌ها را پشت ویترین مغازه‌ها ببینیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)