خانهاخبار
گلکسی A70 با نمایشگر 6.7 اینچی و دوربین 32 مگاپیکسلی معرفی شد

گلکسی A70 با نمایشگر 6.7 اینچی و دوربین 32 مگاپیکسلی معرفی شد

گلکسی A70 سامسونگ معرفی شد. این دستگاه نمایشگری 6.7 اینچی از نوع Infinity-U و دوربینی سه‌گانه دارد که یکی از سنسورهای آن سنسوری 32 مگاپیکسلی است.
۱۳۹۸/۱/۶

سری A گلکسی با تلفن هوشمند گلکسی A70 به اولین نمایشگر سینمایی با اندازه ۶.۷ اینچ مجهز شد. این نمایشگر سوپر آمولد از نوع Infinity-U و با نسبت تصویر ۲۰:۹ است که در ناچ آن یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

دوربین عقب A70 هم سنسوری ۳۲ مگاپیکسلی دارد که در حال حاضر بزرگ‌ترین سنسور موجود در تلفن‌های هوشمند سامسونگ است. در کنار این سنسور، یک سنسور فوق عریض ۸ مگاپیکسلی (با زاویه دید ۱۲۳ درجه) و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی دیگر برای عمق تعبیه شده است. این دستگاه حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای دارد و از مکانیزم تشخیص چهره نیز استفاده می‌کند.

گلکسی A70 دارای یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری است که می‌تواند با قابلیت شارژ سریع ۲۵ واتی شارژ شود. اگر گلکسی اس ۱۰ فایو جی را در نظر نگیریم، این اولین دستگاهی است که سرعت شارژ آن از ۱۸ وات بالاتر رفته است. البته امکان شارژ بیسیم در این موبایل در دسترس نیست.

image

این گوشی با ۶ یا ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی به بازار می‌آید. گلکسی A70 می‌تواند از دو سیم کارت و یک کارت حافظه (با حداکثر ظرفیت ۵۱۲ گیگ) استفاده کند.

شاید بر روی کاغذ فکر کنید که نمایشگر ۶.۷ اینچی این دستگاه خیلی بزرگ است، اما ابعاد آن ۷۶.۷ میلی متر بوده و با تقریبا با گلکسی (A7 (2018 و گلکسی نوت ۹ برابری می‌کند. علاوه بر این، قابلیت One Handed Navigation در دسترس است تا بتوانید با یک دست از این دستگاه استفاده کنید.

گلکسی A70 همراه با اندروید ۹ پای و رابط One UI به بازار می‌آید. این دستگاه قابلیت‌هایی مثل حالت شبانه، Pay ،Knox و Pass را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

این تلفن هوشمند مثل سایر تلفن‌های سری A از طراحی 3D Glasstic استفاده می‌کند و در چهار رنگ مرجانی، آبی، مشکی و سفید به بازار می‌آید. قیمت و تاریخ عرضه این دستگاه هنوز مشخص نشده اما سامسونگ می‌گوید که اطلاعات بیشتر در این باره در تاریخ ۱۰ آوریل اعلام می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

محمد

۱۳۹۸/۱/۲۵
حنما حبابی و هنگ تی سی خوبه حذب باد که میگن خودتی

مانی

۱۳۹۸/۱/۱۴
چرا ..!
انقد زشت!
انقدر بی‌خلاقیت !
انقد کلیشه‌ای!
انقدر تکراری!
انقدر کپی!
تنها دلیلی که میبینم پول‌های بی‌ارزشیه که دست آدمای جنس خوب نشناسه :|

Rasool

۱۳۹۸/۱/۷
سلام خسته نباشید...این ۳d glasstic رو میشه بیشتر توضیح بدید

محمد

۱۳۹۸/۱/۶
از پرچمدارهای خیلی از برند ها بالاتره

سمانه

۱۳۹۸/۱/۶
وای سامسونگ تو رو خدا تو دیگه ناچ نزن