خانهاخبار
آپدیت iOS 12.2 و macOS 10.14.4 منتشر شدند

آپدیت iOS 12.2 و macOS 10.14.4 منتشر شدند

شب گذشته پس از معرفی سرویس‌های جدید اپل از آپدیت iOS 12.2 و macOS 10.14.4 رونمایی شد. حالا کاربران می‌توانند این دو آپدیت را برای دستگاه‌های خود دریافت کنند.
۱۳۹۸/۱/۶

اپل شب گذشته در طی رویداد It’s Show Time از جدیدترین آپدیت سیستم عامل‌های خود رونمایی کرد. این آپدیت‌ها شامل پشتیبانی از سرویس‌های جدیدی از جمله +Apple News است که در همین مراسم معرفی شد.

از جمله دیگر ویژگی‌های iOS 12.2 که حالا در دسترس کاربران قرار گرفته است می‌توانیم به کاراکترهای جدید انیموجی و چند تغییر کوچک اشاره کنیم.

در این آپدیت پشتیبانی از آیپدها و ایرپاد جدیدی که هفته گذشته معرفی شد هم اضافه شده است. علاوه بر این، تغییرات مهمی برای پشتیبانی از پد شارژر AirPower صورت گرفته، اگرچه که این دستگاه هنوز معرفی نشده است.

در کنار iOS 12.2 نسخه 10.14.4 مک او اس هم منتشر شد تا پشتیبانی از +Apple News به همراه بهینه‌سازی‌های همیشگی و چندین قابلیت جدید به آن اضافه شود.

iOS 12.2 و macOS 10.14.4 هم‌اکنون برای دانلود در دسترس کاربران قرار دارند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

Farhad ghiabi

۱۳۹۸/۳/۱۳
سلام گوشی من ایفون ۷ هستش از‌وقتی به Ios 12.2 اپدیت کردم دیگه هنسفری گوشی کار نمیکنه با این وجود که هسنفری کاملا سالم و نو می باشد روی گوشی های دیگه هم تست کردم بازم جواب‌گو نیست ممنون میشم کمکم کنید

سجاد

۱۳۹۸/۲/۹
هیچ چیزخاصی نداره که مایل شیم آپدیت کنیم

وحید

۱۳۹۸/۱/۸
برای منم مشکل اسم اپراتور داره. گوشیم آیفون ۷

مهمان

۱۳۹۸/۱/۸
رضا جان سلام،اینکه نام اپراتور نمایش داده نمیشه باگ نیست.تو ورژن 12.2 اپراتور رو به صورت عدد نمایش میده.ایرانسل 35 432 ،همراه اول 11 432 ،رایتل 20 432 ،اگر شما بعد از آپدیت دیتا و شبکه دارید هیچ مشکلی نیست.امکانش هست تو بروز رسانی بعدی مجدد نام اپراتور نمایش داده شود.برای اطمینان خاطر به تنظیمات برید،گزینه cellular کلیک کنید،گزینه Neteork Selection کلیک کنید و حالت Automatic رو خاموش کنید،خواهید دید که گوشی شما هر ۳ اپراتور رو با عدد شناسایی میکنه.پس جای هیچگونه نگرانی نیست

Reza

۱۳۹۸/۱/۸
ما شمام پس مثال ما من شد؟ دیدی که اولین نفر من گفتم تو‌ بالا?? پس کلیه واسه همه این باگ میاد