خانهاخبار
مایکروسافت تنها برای یک روز کلیپی را به حیات خود بازگرداند

مایکروسافت تنها برای یک روز کلیپی را به حیات خود بازگرداند

دستیار دوست داشتنی آفیس به طور مختصر در برخی تیم‌های کاری مایکروسافت ظاهر شد.
۱۳۹۸/۱/۷

رویای دهه نود در تیم مایکروسافت این هفته زنده بود. این رویا زمانی اتفاق افتاد که کلیپی، دستیار قدیمی مجموعه آفیس در مجموعه مایکروسافت ظاهر شد. اگر طی سال‌های 1997 تا 2001 از مایکروسافت آفیس استفاده کردید، به احتمال زیاد کلیپی را به عنوان انیمیشن روی دیوار آفیس به یاد دارید که راهنمایی‌های بسیار خوبی برای استفاده از نرم افزار ارائه می‌داد. مایکروسافت کلیپی را در سال 2001 کنار گذاشت. با توجه به غیبت چندین ساله، این هفته افراد از دیدن برچسب کلیپی در تیم مایکروسافت شگفت زده شدند. شگفتی آنان زمانی بیشتر شدکه مایکروسافت، تنها یک روز بعد مجددا کلیپی را کنار گذاشته اعلام کرد.

image

 

به گزارش ورج، روز سه شنبه، کلیپی به عنوان یک انیمیشن در کنار تیم کاری مایکروسافت ظاهر شد. این انیمیشن در صفحه توسعه دهندگانGitHub آفیس ظاهر شده، اما روز بعد اثری از آن نبود. حضور کلیپی به حد کافی طولانی بود تا طرفداران قدیمیش را مجاب کند تا از مایکروسافت بخواهند او را بازگرداند.

image

 

برچسب‌های انیمیشنی برای نرم افزارها بدون ضرر به نظر می‌رسیدند. برای کسانی که کلیپی را به یاد دارند حتی کمی سرگرم کننده بودند. اما به نظر می‌رسد که تیم کاری شركت و احتمالا تیم‌های تصمیم گیر رده بالای شرکت در زمینه برندینگ از این مسئله خوشحال نباشند. در سال 2001 مایکروسافت کلیپی را گیره کاغذ کوچک با چشمانی روح گونه توصیف می‌کرد. این شرکت انیمیشن دوست داشتنی خود را به عنوان دستیار آماده‌ای توصیف می‌کرد که مودبانه نکاتی را برای استفاده از مایکروسافت آفیس ارائه می‌داد. هرچند کلیپی مانند هر پنجره‌ای که محتوای ناخواسته ارائه می‌دهد، می‌تواند مزاحم نیز باشد. به نظر می‌رسد مایکروسافت با زنده کردن دوباره کلیپی تصمیم داشت تا خاطرات بد دستیار مجموعه اداری خود را از یاد کاربران پاک نماید. کاری که ممکن است خیلی دیر به نظر برسد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)