خانهاخبار
سرویس گیمینگ Apple Arcade معرفی شد

سرویس گیمینگ Apple Arcade معرفی شد

با معرفی سرویس Apple Arcade بالاخره کوپرتینویی‌ها هم تصمیم گرفتند به حوزه سرویس‌های گیمینگ وارد شوند. البته این پروژه نوعی سرویسی اشتراک برای استفاده از بازی‌ها در دستگاه‌های مختلف است.
۱۳۹۸/۱/۵

اپل در مراسم ویژه خود از یک سرویس اشتراکی بازی جدید به نام Apple Arcade رونمایی کرد. این سرویس به کاربران iOS, macOS و tvOS اجازه می‌دهد با پرداخت مبلغی به صورت ماهانه به مجموعه‌ای از اپلیکیشن‌های پولی اپ استور دسترسی داشته باشند.

این شرکت برای محقق ساختن پروژه Arcade با بسیاری از منتشرکنندکان و توسعه‌دهندگان اپ استور همکاری داشته است. اپل می‌گوید این سرویس تجربه بازی را میان موبایل، دسکتاپ و تلویزیون یکپارچه می‌سازد.

کوپرتینویی‌ها اعتقاد دارند که کاربران با تهیه اشتراک Arcade می‌توانند به بیش از ۱۰۰ بازی جدید و اختصاصی دسترسی داشته باشند. این سرویس در اپ استور مکانی ویژه خواهد داشت و در زبانه‌ای اختصاصی در پایین فروشگاه اپلیکیشن‌های اپل قرار می‌گیرد.

به این ترتیب به راحتی و به طور مستقیم می‌توانید بازی‌ها را از اپ استور دریافت کنید. این بازی‌ها در پلتفرم‌های آیفون، آیپد، مک و اپل تی‌وی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند. علاوه بر این امکان همگام‌سازی میان دستگاه‌ها و گیمینگ آفلاین نیز وجود خواهد داشت. همه این بازی‌ها بدون تبلیغات و خریدهای درون برنامه به دست کاربران می‌رسد.

اپل فعلا قیمتی برای این سرویس اعلام نکرده اما قرار است آن را پاییز امسال در بیش از ۱۵۰ کشور عرضه کند.

سرویس Apple Arcade در حالی معرفی می‌شود که پیش از این شایعات مختلفی درباره آن شنیده بودیم و می‌دانستیم که اپل می‌خواهد سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در زمینه سرویس‌های خود داشته باشد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)