خانهاخبار
شاید آیفون بعدی هم بتواند سایر دستگاه‌ها را شارژ کند

شاید آیفون بعدی هم بتواند سایر دستگاه‌ها را شارژ کند

بر اساس گزارشاتی که به‌تازگی منتشر شده به نظر می‌رسد که اپل هم مثل سامسونگ و هوآوی قصد دارد قابلیتی را به آیفون اضافه کند تا کاربران بتوانند سایر دستگاه‌های خود را به صورت بیسیم با پرچمدار این شرکت شارژ کنند.
۱۳۹۸/۱/۴

هوآوی و سامسونگ به تازگی از قابلیت تازه‌ای در پرچمداران جدید خود رونمایی کرده‌اند که به این دستگاه‌ها اجازه می‌دهد انرژی باتری را خود با سایر گجت‌ها به اشتراک بگذارند. حالا وب‌سایت ژاپنی Macotakara در گزارشی اعلام کرده که آیفون بعدی اپل نیز احتمالا به همین قابلیت مجهز خواهد شد.

ادعای این وب‌سایت که به نقل از یکی از تامین‌کنندگان چینی اپل بیان شده با گزارشی مطابقت دارد که مدتی قبل از طرف مینگ-چی کو منتشر شده بود، گزارشی که مدعی بود آیفون ۲۰۱۹ علاوه بر قابلیت شارژ معکوس، دوربینی قدرتمندتر و یک باتری بزرگ‌تر دارد. این سایت متذکر شده که آیفون بعدی کابل شارژر جدیدی خواهد داشت و مثل آیپد پرو از پورت شارژ ۱۸ واتی استفاده می‌کند، اما خبری از USB-C نیست.

با توجه به نسل دوم ایرپاد که چند روز پیش با کیس مجهز به شارژ بیسیم معرفی شد، این ویژگی می‌تواند به کاربران آیفون کمک کند تا انرژی موبایل خود را با دستگاه‌هایی مثل همین ایرپاد به اشتراک بگذارند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سیاوش

۱۳۹۸/۱/۵
این دیگه چجور تیترو خبری بود یکمی بیشتر دقت کنید

مجتبی

۱۳۹۸/۱/۵
خخخخخخخخخخخخخخخ
من خودم آیفون ایکس دارم و واقعا محصولات اپل رو دوست دارم.... ولی خداییش در مورد باتری عملکرد اپل افتضاح بوده.... راجع به این خبر هم فقط این جمله به ذهنم اومد..... این آیفون جدید همون شارژ خودشو یک روز کامل حفظ بکنه... شارژ کردن دیوایس های دیگه اش پیشکش......روی اپل رو برم خدایی خخخخخخخخخخ

مهمان

۱۳۹۸/۱/۴
همیشه آیفون مشکل دشارژ باطری داشته،بعید میدونم بتونه گوشی دیگه ای رو امداد کنه?