خانهاخبار
سامسونگ نمایشگر بدون ناچ را برای گلکسی A90 تایید کرد

سامسونگ نمایشگر بدون ناچ را برای گلکسی A90 تایید کرد

گوشی‌های گلکسی A را می توان یکی از موفق‌ترین سری‌های سامسونگ دانست و این شرکت هر ساله در تلاش است تا مدل‌های این سری را با سخت‌افزار بهبود یافته به بازار عرضه کند.
۱۳۹۸/۱/۴

به نظر می‌رسد که بخش روابط عمومی شرکت‌های تکنولوژی در زمینه حفظ اسرار دقت کافی را به کار نمی‌گیرند زیرا یک پست به زبان انگلیسی در وبسایت اندونزیایی سامسونگ منتشر شد که در آن به مزایای صفحه نمایش بی‌نهایت بدون بریدگی ناچ اشاره شده بود. با این حال اطلاعات انتشار یافته نشان می‌دهند که این قابلیت تنها در گوشی گلکسی A90 قرار خواهد گرفت.

صحفه نمایش بدون بریدگی ناچ لزوما به این معنی نیست که گلکسی A90 یک دوربین سلفی ‍پانچ شده همچون گلکسی S10 خواهد داشت بلکه با توجه به شایعات قبلی، این محصول می‌تواند اولین گوشی هوشمند سامسونگ باشد که از دوربین سلفی کشویی بهره می‌برد. تصویری که همراه با این اطلاعات منتشر شده است به وضوح از یک گوشی جدید سری A خبر می‌دهد.

image

 

تمامی علائم و شایعات حاکی از آن است که گوشی گلکسی A90 ستاره اصلی رویداد 10 آوریل خواهد بود، رویدادی که بر روی گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ تمرکز خواهد داشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

mhsamvat

۱۳۹۸/۱/۵
این عالیه . سامسونگ همه سلیقه ها رو در نظر گرفته . این موفقیتش رو بیشتر میکنه

@aom

۱۳۹۸/۱/۴
فکر میکنم این طرح رو چند سال پیش یکی از گوشی های هواوی داشت که دوربین اصلی بصورت کشویی بالا میومد و بعد می‌چرخید میشد دوربین سلفی