خانهاخبار
نسل دوم ایرپاد به همراه کیس مجهز به شارژ بیسیم معرفی شد

نسل دوم ایرپاد به همراه کیس مجهز به شارژ بیسیم معرفی شد

اپل بالاخره بعد از مدت‌ها از نسل دوم ایرپاد رونمایی کرد. این هدفون از تراشه H1 استفاده می‌کند که عمر باتری را افزایش می‌دهد و کیس شارژری دارد که مجهز به قابلیت شارژ بیسیم است.
۱۳۹۸/۱/۱

اپل در سال ۲۰۱۷ همزمان با معرفی آیفون X تصویری از یک شارژر بیسیم تازه به نام AirPower را به همراه نسل جدید ایرپادهای خود به نمایش گذاشت، اما هیچ کدام از این دو دستگاه تا امروز به بازار راه پیدا نکرده بودند. حالا اما بالاخره شاهد عرضه نسخه ارتقایافته هدفون بیسیم این شرکت هستیم. البته به خاطر داشته باشید که این دستگاه با ایرپاد ۲ که قرار است پاییز امسال معرفی شود فرق دارد. محصول فعلی اپل صرفا کیسی با قابلیت شارژ بیسیم به آن اضافه شده و شارژری دارد که عمر باتری آن بیشتر است. کوپرتینویی‌ها این محصول را نسل دوم ایرپاد نامیده‌اند.

مشخصات، ویژگی‌ها و باتری نسل دوم ایرپاد

image

بالاخره انتظارها به سر رسید و به نظر می‌رسد که این همه انتظار واقعا ارزشش را داشته. تغییراتی که در این نسل به وجود آمده بسیار جذاب است و جذاب‌ترین آن‌ها مربوط به تراشه W1 است که حالا با تراشه H1 جایگزین شده.

این تراشه مصرف انرژی مربوط به اتصالات بلوتوث و وای فای را در مقایسه با W1 کاهش داده و میزان تاخیر (Latency) آن را بهبود بخشیده، بنابراین می‌توانیم عمر باتری بیشتری داشته باشیم. اپل می‌گوید با این تغییرات زمان مکالمه ۵۰ درصد افزایش پیدا می‌کند اما زمان گوش دادن به موسیقی همچنان همان مقدار قبلی است. علاوه بر این، حالا امکان جابجا شدن میان آیفون، اپل واچ یا آیپد با افزایش دو برابری سرعت اتصال بسیار بالا رفته و تجربه کاربری بهتری را به ارمغان می‌آورد.

همان طور که شایعه شده بود، هدفون‌های بیسیم اپل حالا از قابلیتی استفاده می‌کنند که طی آن سیری همواره آماده است تا به فرمان ویژه‌ای که برای آن تنظیم می‌کنید واکنش نشان دهد. این ویژگی قابلیتی است که در سایر هدفون‌ها رواج زیادی داشته و نشان می‌دهد که آپدیت ایرپاد از این حیث چقدر ضروری بوده است.

در ایرپاد جدید با گفتن Hey, Siri به راحتی می‌توانید با بقیه تماس بگیرید، آهنگ بعدی را پخش کنید، حجم صدا را کاهش دهید یا از دستیار شخصی خود آدرس بپرسید. فیل شیلر می‌گوید تراشه H1 معماری صوتی ویژه‌ای دارد که می‌تواند تجربه صوتی فوق‌العاده‌ای را به گوش شما برساند.

کیس شارژر نسل دوم ایرپاد

image

ایرپاد جدید کیس شارژر تازه‌ای دارد که می‌تواند میزان مصرف شما را تا ۲۴ ساعت افزایش دهد. این کیس به قابلیت شارژ بیسیم سازگار با Qi مجهز شده است. روی بدنه این کیس یک چراغ LED وجود دارد که میزان شارژ دستگاه را به شما نشان می‌دهد. همه کاربران ایرپاد می‌توانند این کیس را تهیه کرده و حتی از آن برای هدفون‌های نسل اول خود استفاده کنند.

قیمت و تاریخ عرضه نسل دوم ایرپاد

image

فهرست ویژگی‌های جدید و جذاب نسل دوم ایرپاد برای بسیاری شیرین و مطلوب است، اما بسیاری نگران این هستند که قیمت دستگاه بیش از اندازه بالا برود. با این حال جای نگرانی نیست چون نسل دوم این هدفون هم قرار است با همان قیمت ۱۵۹ دلاری به فروش برسد. البته کیس شارژر بیسیم این محصول به صورت جداگانه با قیمت ۷۹ دلار فروخته می‌شود. اگر بخواهید هر دو محصول را با یکدیگر تهیه کنید، می‌توانید به جای ۲۳۸ دلار فقط ۱۹۹ دلار بپردازید.

در خصوص تاریخ عرضه، اپل گفته این دستگاه را هفته آینده روانه بازار می‌کند، ولی علاقه‌مندان از همین حالا می‌توانند آن را سفارش دهند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

کامیار بنا

۱۳۹۸/۱/۲
واقعا شکه شدم از این همه تغییر :))