خانهاخبار
کیس‌های هوآوی P30 و P30 پرو طراحی افشایی این دستگاه را تایید می‌کنند

کیس‌های هوآوی P30 و P30 پرو طراحی افشایی این دستگاه را تایید می‌کنند

حدود یک هفته تا معرفی رسمی پرچمداران جدید هوآوی یعنی P30 و P30 پرو باقی مانده و ما تقریبا از همه مشخصات این موبایل‌ها مطلع هستیم. حالا تصاویری از کیس‌های رسمی این دو دستگاه منتشر شده که اطلاعات قبلی را تایید می‌کند.
۱۳۹۸/۱/۲

پیش از این رندرهای مطبوعاتی هوآوی P30 و P30 پرو منتشر شده و طراحی این دستگاه را نشان داده بود. اما به تازگی کیس‌های رسمی این تلفن هوشمند در فضای آنلاین پخش شده و با قرار گرفتن بر روی وبسایت یک خرده‌فروشی بریتانیایی مشخصات این گوشی‌ها را فاش کرده است.

این کیس‌ها تایید می‌کنند که هر دو موبایل مذکور در پشت خود دوربین چندگانه خواهند داشت که به صورت عمودی در گوشه چپ بدنه چیده شده‌اند. علاوه بر این با توجه به کیس مدل پرو ظاهرا می‌توانیم مطمئن باشیم که این دستگاه دوربین چهارگانه دارد در حالی که مدل عادی P30 دوربین سه‌گانه خواهد داشت.

رندرهایی که قبلا منتشر شده بود نشان می‌داد که P30 جک ۳.۵ میلی متری هدفون دارد و در مدل پرو به جای این جک پورت فروسرخ قرار گرفته است. حالا در این کیس‌ها می‌توانیم شاهد تایید دو شایعه قبلی باشیم.

همچنین می‌توانیم ببینیم که دکمه‌های تنظیم صدا و پاور در کناره سمت راستی دستگاه قرار گرفته‌اند، اما نکته دیگری قابل مشاهده نیست.

هوآوی P30 و P30 پرو هفته آینده، ۶ فروردین، در شهر پاریس معرفی می‌شوند. مشخصات این دو دستگاه هفته گذشته منتشر شده بود که می‌توانید آن‌ها را در جدل زیر ببینید.

image

ظاهرا قرار است قیمت P30 از ۷۵۰ یورو و قیمت P30 پرو از ۹۳۰ یورو شروع شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)