خانهاخبار
Call of Duty برای iOS و اندروید معرفی شد

Call of Duty برای iOS و اندروید معرفی شد

نسخه موبایل بازی Call of Duty برای پلتفرم‌های iOS و اندروید معرفی شد. این بازی فعلا در مرحله پیش‌ثبت‌نام قرار دارد و به زودی وارد فاز بتا می‌شود.
۱۳۹۷/۱۲/۲۹

اکتیویژن به دنبال آن است تا به زودی نسخه موبایل بازی فرنچایز معروف خود یعنی Call of Duty را منتشر کند. این بازی جدید که در حال حاضر در فاز «پیش-ثبت‌نام» قرار دارد امکان دسترسی به برخی از نقشه‌ها و اسلحه‌های محبوب این بازی را فراهم می‌کند. کاربران به‌زودی می‌توانند در حالت‌های Team Deathmatch, Free-for-All و Search and Destroy را در هر دو پلتفرم iOS و اندروید تجربه کنند.

Call of Duty: Mobile نسخه موبایلی همان بازی محبوب پلتفرم‌های قبلی را بر روی موبایل و تبلت می‌آورد. اکتیویژن پس از به پایان رساندن مراحل بتا، این عنوان را برای همه دستگاه‌های سازگار منتشر خواهد کرد. پس از عرضه عمومی گیمرها می‌توانند به نقشه‌های معروف این بازی مثل Nuketown و Hijacked دسترسی پیدا کنند.

انجام این بازی رایگان است و شامل حالت‌های مشهور بازیکن vs بازیکن مثل Team Deathmatch می‌شود. گیمرها در این بازی شاهد حضور اسلحه‌هایی از عناوین قبلی این فرنچایز مثل Modern Warfare و ‌Black Ops خواهند بود.

اکتیویژن این بازی را با کمک کمپانی چینی تنسنت توسعه داده و hc نیروهای استودیو Timi کمک گرفته که متعلق به این کمپانی بزرگ است و پیش از این بازی‌هایی مثل CrossFire و Honor of Kings را ساخته بود.

علاقه‌مندان به این بازی در حال حاضر می‌توانند پیش‌ثبت‌نام خود را انجام داده بدهند تا از اطلاعات و اخبار مربوط به نسخه‌های بتای بازی که قرار است در تابستان امسال منتشر شوند مطلع گردند.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۱/۳
چ خوب

حامد

۱۳۹۸/۱/۲
از کجا باید دانلودش کنیم؟

Mohsen

۱۳۹۸/۱/۱
بسیار عالیییییییی