خانهاخبار
Black Shark 2 معرفی شد؛ قدرتمندترین موبایل گیمینگ بازار

Black Shark 2 معرفی شد؛ قدرتمندترین موبایل گیمینگ بازار

Black Shark 2 توسط شیائومی معرفی شد. این دستگاه با مشخصات و قابلیت‌های قدرتمندی که دارد بدون شک مادر همه موبایل‌های گیمینگ موجود است.
۱۳۹۷/۱۲/۲۹

شیائومی پارسال با معرفی موبایل Black Shark نشان داد که می‌تواند حرف‌های زیادی برای زدن در بازار تلفن‌های هوشمند گیمینگ داشته باشد، اما حالا این غول بزرگ چینی با نسل جدید این دستگاه یعنی Black Shark 2 سنگ تمام گذاشته و یک سر و گردن از تمام رقبا بالاتر آمده است.

Xiaomi Black Shark 2 امروز معرفی شد. این دستگاه نمایشگری ۶.۳۹ اینچی از نوع AMOLED دارد که حساس به فشار است و بسته به نوع ارتباط کاربر می‌تواند عملیات‌های مختلفی انجام دهد.

ولی این تنها غافل‌گیری نمایشگر بلک شارک ۲ نیست، چون این پنل مجهز به حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای است تا بتواند سیستمی ایمن برای احراز هویت در اختیار کاربر قرار دهد.

Black Shark 2؛ کوسه‌ای پرقدرت

بلک شارک ۲ با اسنپدراگون ۸۵۵ و پردازنده گرافیکی Adreno 640 از نظر قدرت بالاتر از موبایل گیمینگ Razer Phone 2 قرار می‌گیرد. گفته می‌شود که آدرنو ۶۴۰ از نظر توان ۲۰ درصد قوی‌تر از آدرنو ۶۳۰ است.

تلفن هوشمند جدید شیائومی یک باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که قابلیت شارژ سریع آن از ۱۸ به ۲۷ وات افزایش پیدا کرده تا کاربر بتواند دستگاه خود را به سریع‌ترین شکل ممکن شارژ کند.

بلک شارک ۲ دوربینی دوگانه متشکل از سنسورهای ۴۸ + ۱۲ مگاپیکسل دارد و در بخش دوربین سلفی نیز شاهد حضور یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی هستیم.

این دستگاه از امروز با رنگ‌های نقره‌ای یخی و سیاه سایه‌ای در بازار چین عرضه شده و قیمت آن برای مدل ۶ + ۱۲۸ گیگ ۴۷۶ دلار و برای مدل ۱۲ + ۲۵۶ گیگ ۶۲۵ دلار است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)