خانهاخبار
گلکسی A20 معرفی شد؛ دستگاهی ارزان با قابلیت‌های جذاب

گلکسی A20 معرفی شد؛ دستگاهی ارزان با قابلیت‌های جذاب

گلکسی A20 با قیمتی ارزان و قابلیت‌هایی جذاب به صورت رسمی معرفی شد. این دستگاه سومین عضو از خانواده سری گلکسی A است که در سال 2019 معرفی می‌شود.
۱۳۹۷/۱۲/۲۹

سامسونگ قصد دارد خط تولید سری گلکسی A را به طور کامل متحول کند، اما تعداد دستگاه‌هایی که در ادامه سال قرار است از این سری معرفی شود دارد کمی زیاد می‌شود. تاکنون دو دستگاه با نام‌های گلکسی A30 و A50 معرفی شده و قرار است حداقل ۴ دستگاه دیگر نیز تا انتهای سال از این خط تولید به بازار بیاید. حالا در جدیدترین خبر، این غول بزرگ کره‌ای از گلکسی A20 رونمایی کرده است.

اگر به دنبال تلفن خوش قیمتی هستید که قابلیت‌هایی شبیه تلفن‌های پریمیوم داشته باشد، A20 می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این موبایل که زمزمه معرفی آن از چند هفته پیش به گوش می‌رسید، حالا به صورت رسمی در روسیه عرضه شده و کاربران می‌توانند آن را تهیه کنند.

گلکسی A20 از نظر سخت‌افزاری و قیمتی چیزی میان A10 و A30 است. آن‌چه که درباره این گوشی اهمیت دارد قابلیتی است که پیش از این A30 و A50 را جذاب کرده بود: نمایشگر باکیفیت و دوربین قوی.

بدون شک مهم‌ترین ویژگی گلکسی A20 نمایشگر سوپر آمولد و دوربین دوگانه آن است. البته این دستگاه قابلیت‌های زیادی دارد که باعث می‌شود کاربران پس از تلفن‌های پرچمدار و میان‌رده بتوانند A20 را به عنوان گزینه بعدی خود در نظر بگیرند. پس بیایید در ادامه نگاهی به ویژگی‌های این موبایل بیندازیم.

image

اگر از آن دسته افرادی هستید که نمی‌توانید وجود ناچ را تحمل کنید، بهتر است همین حالا از خیر A20 بگذرید. البته در این تلفن هوشمند ناچ در کوچک‌ترین حالت خود و به صورت قطره‌ای ظاهر شده، اما همچنان ممکن است شما را آزار بدهد. گلکسی A20 نمایشگر ۶.۴ اینچی از نوع سوپر آمولد و با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ دارد. این نمایشگر همان پنلی است که قبلا در گلکسی A30 و A50 به کار رفته بود، اما حالا می‌توانید آن را با قیمت پایین‌تری دریافت کنید.

امروزه بسیاری از دستگاه‌ها از دوربین‌های چندگانه استفاده می‌کنند و گلکسی A20 هم از این قاعده مستثنی نیست. دوربین دوگانه این موبایل از سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی تشکیل شده است. در جلوی دستگاه نیز یک دوربین ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی قرار گرفته است.

از آن‌جایی که گلکسی A20 قیمت نسبتا پایینی دارد، سامسونگ تراشه قدرتمندی روی آن قرار نداده و همان تراشه گلکسی A10 یعنی اگزینوس ۷۸۸۴ را به کار برده است. این تراشه را می‌توان معادل اسنپدراگون ۴۵۰ به حساب آورد.

اندروید ۹ پای و رابط One UI

اگرچه این دستگاه از نظر توان حرف زیادی برای زدن ندارد، ولی در بخش نرم‌افزار از اندروید ۹ پای و رابط کاربری One UI سامسونگ استفاده می‌کند. علاوه بر این، با توجه به این که گلکسی A20 آمادگی دریافت آپگریدهای نرم‌افزاری را دارد، اگر سامسونگ دست و دلباز باشد، می‌تواند اندروید Q را پس از عرضه برای این دستگاه نیز منتشر کند.

image

گلکسی A20 از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند که می‌تواند با کمک کارت حافظه تا ۵۱۲ گیگابایت ارتقا یابد. این استاندارد برای تلفن‌های میان‌رده و اقتصادی طبیعی است، ولی جای تعجب دارد که چرا سامسونگ با توجه مقدار کم حافظه دستگاه، مدل‌های دیگری از A2 تولید نکرده است.

این تلفن هوشمند همچنین یک باتری بزرگ ۴ هزار میلی آمپر ساعتی دارد که با استفاده عادی می‌تواند انرژی دستگاه را تا چند روز تامین کند. علاوه بر این، در پشت دستگاه حسگر اثر انگشت وجود دارد و گفته شده که فناوری NFC نیز روی گلکسی A2 قرار گرفته است.

قیمت و تاریخ عرضه گلکسی A20

با توجه به اطلاعاتی که در حال حاضر در دسترس داریم، گلکسی A20 فعلا فقط در روسیه عرضه شده اما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که به زودی آن را در کشورهای اروپایی هم ببینیم. این دستگاه از نظر قیمت بسیار مقرون به صرفه است چرا که برای خرید آن فقط باید ۲۱۵ دلار پول بپردازید. البته نکته قابل توجه این است که قیمت این دستگاه احتمالا در روسیه نسبت به سایر نقاط بالاتر در نظر گرفته شده، بنابراین در هنگام عرضه جهانی شاید با قیمتی کمتر از ۲۰۰ دلار مواجه شویم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محسن

۱۳۹۸/۵/۳۱
گوشی سامسونگ عالی ترین گوشیه من تا به حال بهتر از گوشی سامسونگ ندیدم ولی نا گفته نماند سامسونگ مارک های بد هم دارد اماAاز همه ی مدل های سامسونگ بهتر است

عارف

۱۳۹۸/۲/۱۹
80% گوشی های 2018 و 2019 هاوایی ناچ دارند ولی تا به حال از آزاردهنده بودن ناچ حرفی نبود ولی وقتی سامسونگ ناچ به این کوچیکی به کار برد آزاردهنده شد.

Ali Akbar

۱۳۹۷/۱۲/۲۹
اینکه شما ناچ آیفون به اون بزرگی رو خوب میدونید ولی ناچ قطره‌ای سامسونگ رو آزار دهنده میدونید جانب داری شمارو اثبات میکنه