خانهاخبار
بررسی اپلیکیشن جاجو

بررسی اپلیکیشن جاجو

در تعطیلات بسیاری از افراد به دنبال برنامه‌ریزی برای سفر هستند اما شاید قیمت‌های بالای اقامتگاه‌ها را بتوان پاشنه آشیل سفر دانست که بسیاری را از سفر کردن منصرف می‌کند
۱۳۹۸/۱/۲۴

در تعطیلات بسیاری از افراد به دنبال برنامه‌ریزی برای سفر هستند اما شاید قیمت‌های بالای اقامتگاه‌ها را بتوان پاشنه آشیل سفر دانست که بسیاری را از سفر کردن منصرف می‌کند علاوه بر اینکه رزرو و پیدا کردن محلی برای ماندن در سفر به‌خصوص در ایام تعطیل، که تعداد مسافران زیاد است، کار چندان آسانی نیست. یکی از راه‌حل‌هایی که مسافران را از سردرگمی در می‌آورد سرویس‌دهنده‌هایی هستند که خدمات رزرو آنلاین اقامتگاه را انجام می‌دهند و امروز می‌خواهیم اپلیکیشن سرویس‌دهنده‌ای به نام جاجو را بررسی کنیم که به نوعی متفاوت با دیگران عمل می‌کند. جاجو ادعا می‌کند ارزان‌ترین اقامتگاه‌ها را می‌توانید از طریق آن پیدا کنید در حالی که برای درآمدزایی هم کار را برای صاحبان اقامتگاه بسیار راحت کرده است. جاجو با حذف واسطه‌ها سعی کرده تا مسافران به طور مستقیم بتوانند با صاحبان اقامتگاه ارتباط برقرار کنند و در نتیجه هزینه اضافی برای مسافران به همراه نیاید. جاجو را می‌توانید روی تمام هر دو سیستم عامل اندروید و آی او اس نصب کنید و تمامی خدماتی که از طریق این اپلیکیشن دریافت می‌کنید هم کاملا رایگان است.

بررسی اپلیکیشن جاجو

با باز کردن برنامه اولین چیزی که از شما خواسته می‌شود شماره تلفن همراهتان است تا کدی برای لاگین کردن در برنامه برایتان ارسال شود. بعد از اینکه کد را وارد کردید و وارد برنامه شدید نقشه‌ای مانند گوگل مپ را مشاهده می‌کنید که در حقیقت صفحه اصلی برنامه است. بالای این صفحه کادری قرار دارد که می‌توانید محلی که قصد سفر به آنجا را دارید جستجو کنید. کنار این کادر سه خط را مشاهده می‌کنید که با لمس آن‌ها لیست همبرگری باز می‌شود و بخش‌های حساب کاربری، ثبت اقامتگاه، اقامتگاه‌های من، تماس با ما و دعوت از دوستان در آن قرار دارد.

پایین صفحه اصلی دو کلید بزرگ در نظر گرفته شده که یکی گزینه اطراف من است و دیگری ثبت اقامتگاه.

image
  
image

با لمس کلید اطراف من اپلیکیشن از طریق داده‌های جی‌پی‌اس محل دقیق کاربر را پیدا می‌کند و صفحه‌ای جدید باز می‌شود. در این صفحه به انتخاب خودتان فاصله اقامتگاه‌های موجود با کاربر از 1 کیلومتر تا بیش از 10 کیلومتر را می‌توانید مشخص کنید. بعد از انتخاب فاصله باید تاریخ ورود و خروج را معین کنید و در نهایت کلید نمایش اقامتگاه را لمس کنید.

image

اگر می‌خواهید اقامتگاهی در محلی که قصد سفر به آنجا را دارید انتخاب کنید و هنوز به آن منطقه نرسیده‌اید باید در بخش جستجو نام مقصد خودتان را وارد کنید و جستجو را انجام دهید تا اپلیکیشن اقامتگاه‌های نزدیک آنجا را به شما نشان دهد.

بعدازآن اقامتگاه‌های نزدیک شما بر اساس فاصله‌ای که تعیین کرده‌اید روی نقشه نشان داده می‌شود که البته یک امکان دیگر هم در نظر گرفته شده و آن هم نمایش لیستی است که در بالای این صفحه جدید می‌توانید هر روش نمایشی که دوست دارید را انتخاب کنید.

image
  
image
  
image

زمانی که در حالت نمایش در نقشه هستید اقامتگاه‌های موجود با لوگویی روی نقشه نمایش داده می‌شوند که با لمس هر آیکون نام آن اقامتگاه به همراه آدرس، پایین صفحه به نمایش در می‌آید علاوه بر اینکه امکان این را دارید تا با لمس کلید جزئیات مشخصات کامل و امکانات آن اقامتگاه را مشاهده کنید. در صفحه مربوط به هر اقامتگاه آدرس، توضیحاتی از آن محل، امکانات و در نهایت عکس‌هایی از آن اقامتگاه را مشاهده می‌کنید.

image

اگر نمایش لیستی را انتخاب کنید تمام اقامتگاه‌های اطراف شما به صورت کارتی به نمایش در می‌آیند. در این کارت‌ها عکسی بزرگ از آن محل به همراه نام، آدرس و فاصله شما با اقامتگاه نمایش داده می‌شود. با لمس کلید جزئیات می‌توانید به صفحه آن اقامتگاه وارد شوید.

در صفحه «نمایش لیستی» گزینه‌ای به نام فیلتر وجود دارد که در آن می‌توانید نام اقامتگاه، نوع ملک، متراژ، تعداد اتاق خواب، ظرفیت، طبقه، تعداد تخت و پارکینگ و آسانسور را فیلتر کنید و انتخابی راحت‌تر و حرفه‌ای‌تر داشته باشید.

image

بعد از اینکه اقامتگاه مورد نظر را انتخاب کردید آیکون رزرو را لمس کنید. در صفحه جدیدی که باز می‌شود انواع اتاق‌هایی که در آن اقامتگاه وجود دارد به شما نمایش داده می‌شود که این نمایش به صورت کارتی است و در هر کارت امکانات، نوع اتاق و قیمت به همراه عکس نمایش داده می‌شود و علاوه بر این دو کلید امکانات، برای مشاهده امکانات بیشتر، و گزینه رزرو را مشاهده می‌کنید.

image

با لمس گزینه رزرو به صفحه جدیدی منتقل می‌شوید که در آن نام اقامتگاه، امکاناتی مانند تعداد تخت و غذا، امکان اضافه کردن تخت اضافی و در نهایت قیمت به نمایش در می‌آید اگر تمام موارد از نظر شما مورد تایید بود در ادامه باید و در صفحه جدید باید اطلاعات خودتان را تکمیل و در نهایت با پرداخت وجه آن محل را به نام خودتان رزرو کنید.

image

ثبت اقامتگاه در اپلیکیشن جاجو بسیار راحت و بدون دردسر است. در همان صفحه اصلی برنامه گزینه‌ای به نام ثبت اقامتگاه وجود دارد که توسط آن می‌توانید اقامتگاه خودتان را ثبت کنید. ثبت اقامتگاه در سه مرحله انجام می‌شود که در مرحله اول باید اطلاعات کلی را مانند نوع اقامتگاه، محل، قیمت و .... را مشخص کنید؛ در مرحله دوم باید موقعیت اقامتگاه را روی نقشه مشخص کنید و در نهایت امکانات و تصاویر باید اضافه شوند.

image

در منوی همبرگری گزینه‌های مانند ارتباط با جاجو قرار گرفته که توسط آن می‌توانید 24 ساعته با پشتیبانی سرویس‌دهنده در تماس باشید و در نهایت با دعوت از دوستان می‌توانید هدیه نقدی برای رزرو اقامتگاه هم دریافت کنید.

اپلیکیشن جاجو تجربه کاملا متفاوتی با اپلیکیشن هایی از این دست را ارائه می‌دهد. در کل کاربری این برنامه بیشتر روی قابلیت‌های بصری است و کمتر با اعداد و ارقام و نوشته‌ها درگیر هستید و همین امر کار کردن با برنامه را آسان‌تر کرده است. سرعت ارسال و دریافت اطلاعات هم بسیار خوب است و در زمان کمی هم موقعیتتان را پیدا می‌کند و هم اقامتگاه‌های نزدیک را نشان می‌دهد. اگر قصد سفر دارید و هنوز محل مناسبی برای ماندن در مقصدتان پیدا نکرده‌اید توصیه می‌کنیم حتما از برنامه جاجو استفاده کنید و اقامتگاه‌های ارزان را در هر نقطه‌ای از کشور پیدا کنید.

 

image

image

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

HakhamaneshS

۱۳۹۸/۳/۵
اتاقک ک گرون بود. ببینیم این چیه