خانهاخبار
گلکسی A2 Core دومین موبایل اندروید Go سامسونگ خواهد بود

گلکسی A2 Core دومین موبایل اندروید Go سامسونگ خواهد بود

گلکسی A2 Core دومین موبایلی خواهد بود که از طرف سامسونگ با سیستم عامل اندروید Go روانه بازارهای در حال توسعه می‌شود. این دستگاه قیمت کمی خواهد داشت.
۱۳۹۷/۱۲/۲۸

اندروید Go یکی از نسخه‌های سبک اندروید برای تلفن‌های کم-هزینه است. تیم اندروید این نسخه از سیستم عامل خود را دو سال پیش برای بازارهای در حال توسعه معرفی کرد. کاربران تاکنون بازخورد خوبی به این دستگاه‌ها نشان داده‌اند چون قیمت این محصولات بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

سامسونگ از سال گذشته وارد بازار تلفن‌های مجهز به اندروید Go شد. اولین موبایل اندروید Go روی Geekbench رویت شد و خیلی زود به صورت آزمایشی به بازار هند رفت. با معرفی اندروید Go سامسونگ متوجه شدیم که این نسخه تفاوت‌های اندکی با نسخه عادی دارد و اگرچه که دقیقا همان اندروید Go نیست اما نمی‌توان مرز مشخصی میان این دو سیستم عامل معین کرد.

گلکسی J2 Core اولین موبایل سامسونگ بود که در هند معرفی شد و از اندروید Go استفاده می‌کرد. در این مدت خبرهای زیادی درباره این دستگاه منتشر نشده، اما امروز اعلام شد که قرار است یک گوشی دیگر از همین گروه توسط این غول بزرگ کره‌ای روانه بازار شود.

به تازگی رندری از این دستگاه که گلکسی A2 Core نام دارد منتشر شده و اولین تلفن مجهز به اندروید Go از خانواده گلکسی A است. اسم این گوشی در بخش پشتیبانی وبسایت رسمی سامسونگ مشاهده شده، بنابراین می‌توان حدس زد که به زودی شاهد عرضه آن خواهیم بود. در لاک اسکرین این دستگاه تاریخ ۲۲ مارس به چشم می‌خورد که می‌تواند حاکی از تاریخ عرضه این موبایل باشد.

گلکسی A2 Core شباهت زیادی به J2 Core دارد. حاشیه نمایشگر این دستگاه بسیار بزرگ است که البته برای یک دستگاه ارزان قیمت نمی‌توان انتظار دیگری داشت.

در بخش مشخصات سخت‌افزاری بر اساس اطلاعات Geekbench این گوشی از پردازنده اگزینوس ۷۸۷۰ استفاده می‌کند، ۱ گیگابایت رم دارد و سیستم عامل آن اندروید ۸.۱ اوریو است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در نیمه نخست سال ۲۰۱۹ در هند و آفریقای جنوبی به بازار بیاید.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)