خانهاخبار
واتس اپ در حال آزمایش قابلیت مرورگر داخلی و جستجوی معکوس تصاویر است

واتس اپ در حال آزمایش قابلیت مرورگر داخلی و جستجوی معکوس تصاویر است

بر اساس جدیدترین خبرها در نسخه بتای واتس‌اپ اندروید دو قابلیت مرورگر داخلی و جستجوی معکوس تصاویر رویت شده است. این دو قابلیت احتمالا به زودی به واتس‌اپ اضافه می‌شوند.
۱۳۹۷/۱۲/۲۸

واتس‌اپ هم مثل خیلی از شرکت‌های دیگر قابلیت‌های جدید اپلیکیشن خود را ابتدا به صورت آزمایشی در کانال بتای خود امتحان می‌کند. این شرکت که از زیرمجموعه‌های فیسبوک به حساب می‌آید، حالا مشغول آزمایش قابلیت مرورگر داخلی و جستجوی معکوس تصاویر است.

همان طور که از نام مرورگر داخلی پیداست، این قابلیت به شما اجازه می‌دهد صفحات وب را داخل خود واتس‌اپ باز کنید. به این ترتیب دیگر لازم نیست برای باز کردن لینک‌ها از این برنامه خارج شوید. با این حال فراموش نکنید که به هنگام استفاده از این قابلیت نمی‌توانید اسکرین شات بگیرید.

علاوه بر این اگر بخواهید لینک خطرناکی را باز کنید، مرورگر داخلی واتس‌اپ به شما هشدار می‌دهد. به گفته وبسایت WABetaInfo، آن‌هایی که نگران حریم خصوصی خود هستند، می‌توانند با خیال راحت از این مرورگر استفاده کنند، چون فیسبوک یا واتس‌اپ هیچ اطلاعاتی را از سوابق کاربر ثبت نمی‌کنند.

image

قابلیت بعدی جستجوی معکوس تصاویر است. این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تصاویری را که در چت‌های خود دریافت می‌کنید، در گوگل جستجو نمایید. به این ترتیب می‌توانید ببینید که آن تصویر واقعی است یا جعلی. قابلیت جستجوی معکوس تصاویر در کشورهایی مثل هند می‌تواند کاربرد زیادی داشته باشد، چرا که در آن‌جا به کرات از این پلتفرم برای انتشار خبرهای دروغین استفاده می‌شود.

هر دو قابلیت مذکور در نسخه بتای واتس‌اپ اندروید رویت شده ولی در حال حاضر در دسترس کاربران قرار ندارد. فعلا مشخص نیست که این قابلیت چه زمانی به صورت عمومی عرضه می‌شود.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)