خانهاخبار
فورت‌نایت گیمرهای PS4 و ایکس باکس را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد

فورت‌نایت گیمرهای PS4 و ایکس باکس را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد

در جدیدترین آپدیت بازی محبوب فورت‌نایت بازیکنان پلتفرم‌های مختلف مثل PS4 و ایکس باکس وان در مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند تا موازنه قدرت بهتر ایجاد شود.
۱۳۹۷/۱۲/۱۰

تا سال‌ها این ایده که گیمرهای پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان با هم تشکیل تیم داده و به جنگ دشمنان بروند، ایده‌ای رویایی بود. ولی با ظهور بازی‌های محبوبی مثل Fortnite، حالا گیمرها می‌توانند تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشند. این بازی محبوب بتل رویال از سال گذشته به کاربران خود اجازه داده تا با بازیکنان سایر پلتفرم‌ها بازی کنند. حالا اپیک گیمز، سازنده فورت‌نایت، تصمیم گرفته یک گام جلوتر برود و به صورت خودکار کاربران پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان را در مقابل یکدیگر قرار دهد.

در نسخه ۸.۱۰ فورت‌نایت بازیکنان پلتفرم‌های مختلف در هنگام انجام بازی‌ها در مقابل یکدیگر قرار داده می‌شوند. البته خود گیمرها باید مایل به انجام این حالت از بازی باشند، در غیر این صورت مجبور می‌شوند از حالت Creative Mode و Playgrounds استفاده کنند.

اپیک گیمز می‌گوید این قابلیت با کنار هم قرار دادن تعداد بیشتری از کاربران می‌تواند حالت‌های بیشتری از بازی را اجرا کند چون با این کار وزنه قدرت گیمرها تعادل بیشتری پیدا می‌کند.

این آپدیت جدید همچنین چند آیتم و قابلیت تازه را به بازی اضافه می‌کند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توانیم به The Baller اشاره کنیم؛ وسیله نقلیه چرخنده‌ای ترکیبی از ژیروسفر دنیای ژوراسیک و توپ ویرانگر Overwatch است.

اگرچه برخی از گیمرهای کنسول از این ایده استقبال کرده و خوشحال‌اند که می‌توانند دشمنان بیشتری را نابود کنند، اما بقیه چندان از این تغییرات راضی نیستند. البته که هنوز هم امکان تیم ساختن با گیمرهای سایر پلتفرم‌ها وجود دارد، ولی عادت کردن به این تغییرات جدید قطعا مستلزم زمان است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)