خانهاخبار
سامسونگ بزرگ‌ترین فروشگاه خود را در توکیو افتتاح کرد

سامسونگ بزرگ‌ترین فروشگاه خود را در توکیو افتتاح کرد

تنها 500 روز تا شروع المپیک 2020 توکیو باقی مانده و حالا سامسونگ به عنوان یکی از همکاران این رویداد بزرگ‌ترین فروشگاه خود را در ژاپن افتتاح کرده است.
۱۳۹۷/۱۲/۲۶

چند روز پیش سامسونگ بالاخره بزرگ‌ترین فروشگاه خود در شهر توکیوی ژاپن را افتتاح کرد تا شمارش معکوس ۵۰۰ روزه تا شروع المپیک ۲۰۲۰ را جشن بگیرد. این ساختمان هشت طبقه Galaxy Harajuku نام دارد و علاوه بر نمایش جدیدترین فناوری‌های موبایلی سامسونگ قرار است فعالیت‌های انگیزشی مختلفی را ترتیب ببیند.

ژاپن در نظر دارد تا پیش از آغاز المپیک ۲۰۲۰ شبکه 5G را در این کشور راه‌اندازی کند. سامسونگ نیز به عنوان یکی از شرکای اصلی این رویداد در بخش تجهیزات ارتباطی بیسیم، به دنبال راهکارهای گوناگونی است تا جای پای خود را در این کشور محکم کند. این شرکت حالا حدود ۲۰ سال است که از همکاران المپیک به حساب می‌آید و برای یک دهه دیگر نیز این همکاری را تمدید کرده است.

نمای بیرونی ساختمان جدید سامسونگ توسط طراح ژاپنی، توکیوجین یوشیوکا، ساخته شده است. سر در ورودی این فروشگاه با بیش از هزار موبایل گلکسی تزئین شده که این ورودی را روشن می‌کند. این الگوی نوری با کمک مکانیزم‌های حرکتی دائما تغییر کرده و اشکال متفاوتی را به نمایش می‌گذارد.

سامسونگ می‌گوید آن‌ها این ساختمان را طوری طراحی کرده‌اند تا بتواند دیدگاه این شرکت نسبت به آینده را به نمایش بگذارد. همچنین قرار است در آینده از برخی از فناوری‌های جدید این شرکت در همین مرکز رونمایی شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)