خانهاخبار
اپل با تبلیغی دیگر بر اهمیت حریم خصوصی تاکید کرد

اپل با تبلیغی دیگر بر اهمیت حریم خصوصی تاکید کرد

اپل با انتشار یک تبلیغ ویدیویی جدید ضمن اشاره به اهمیت حریم خصوصی تاکید کرد که اگر می‌خواهید اطلاعات‌تان در امان باشد بهتر است از آیفون استفاده کنید.
۱۳۹۷/۱۲/۲۵

حریم خصوصی همواره یکی از جنبه‌های کلیدی کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی اپل بوده، و این شرکت یک بار دیگر مبحث مربوطه را در یک تبلیغ مربوط به آیفون مطرح کرده است. کوپرتینویی‌ها در تبلیغ جدید خود یک جمله را به زبانی ساده بیان می‌کنند: «حریم خصوصی در آیفون است.»

این تبلیغ می‌گوید اگر حریم خصوصی در زندگی شما مهم است، باید به موبایلی اهمیت بدهید که همه زندگی‌تان روی قرار دارد. در کنار این جملات تصاویری از چیزهای مرتبط با حریم خصوصی مثل علائم ورود ممنوع، استراق سمع و قفل‌های مختلف نشان داده می‌شود.

این حرکت شباهت زیادی به بیلبورد تبلیغاتی اپل در جریان رویداد CES 2019 دارد که در یکی از خیابان‌های محل برگزاری این مراسم نصب شده بود و می‌گفت «هر اتفاقی در آیفون شما می‌افتد، همان‌جا باقی می‌ماند».

ذکر این نکته حائز اهمیت است که تمرکز مجدد اپل بر مقوله حریم خصوصی درست چند هفته پس از انتشار خبری صورت گرفته که از وجود باگی اساسی در فیس‌تایم حاکی بود، باگی که به افراد اجازه می‌داد تماس‌های کاربران را شنود کنند. البته این مشکل با فاصله کوتاهی برطرف شد، ولی تاثیر منفی آن روی کارنامه اپل انکارپذیر است. به نظر می‌رسد که مقامات این شرکت با کمپین جدید تبلیغاتی خود به دنبال ترمیم وجهه عمومی‌شان هستند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

مهمان

۱۳۹۷/۱۲/۲۶
سلام به جی اس ام، لطفا بدون طرفداری از برند خاصی، نسبت به گذاشتن پستهایی که از کاربران فرستاده میشه اقدام کنید. در مورد این خبر بنده هم یه نظر ارسال کردم، ولی ظاهرا چون مخالف اپل بود، نمایش داده نشده. ولی الان دوستی که ادعا کرده امن ترین سیستم عامل مربوط به اپل میشه، نظرش درج شده. واقعا نه شما کارمند اپل هستید که طرفداریش رو بکنید و نه من و امثال من که نظر مخالف اپل داریم، کارمند سامسونگ و هواوی و ... در نهایت گوگل هستیم.
هر کسی نظر خودش و تجربه کاربری خودش رو داره که میتونه مورد نقد دیگران قرار بگیره و این است رسالت رسانه.

علی

۱۳۹۷/۱۲/۲۵
حریم خصوصی باخریدگوشی آیفون درست میشه؟راحت بهتون بگم اگرحریم خصوصی میخواید باید باتکنولوژی خداحافظی کنید

نادر

۱۳۹۷/۱۲/۲۵
در هر صورت امن ترین سیسنم عامل اپل هست

مهمان

۱۳۹۷/۱۲/۲۵
از نظر اپل:
بهترین کار برای محافظت از گوشت، سپردن آن به گربه است.
برای ایمنی بیشتر، بهتر است در زندان زندگی کنید، چون زندان ایمن ترین جای دنیاست.

علی

۱۳۹۷/۱۲/۲۵
بابا همش فیلم و دروغه این آمریکایی ها یه روده راست تو شکمشون نیست
برداشتن همه برنامه ها رو بستن اونوقت حرف از حریم خصوصی میزنن
شدن کاسه داغ تر از آش من میخوام از این برنامه استفاده کنم اینا میگن نه تو استفاده نکن
مجبور شدم برم اس ۳ قدیمیم رو بردارم تا بتونم کارم رو انجام بدم
اگه میخواستم گوشی قدیمیم رو استفاده کنم برای آشغال اپل پول نمیدادم که
پولم رو ریختم تو آشغالی
سگ اندروید شرف داره به کل اپل