خانهاخبار
دومین تریلر فیلم Avengers: Endgame منتشر شد

دومین تریلر فیلم Avengers: Endgame منتشر شد

ساعاتی قبل دومین تریلر از فیلم مورد انتظار Avengers: Endgame منتشر شد. این فیلم چهارمین قسمت از مجموعه فیلم‌های انتقام‌جویان است که ابتدای اردیبهشت اکران می‌شود.
۱۳۹۷/۱۲/۲۵

بالاخره دومین تریلر از فیلم مورد انتظار Avengers: Endgame منتشر شد. کمی بیشتر از یک ماه تا اکران جدیدترین قسمت از سری انتقام‌جویان باقی مانده و حالا دومین تریلر این فیلم چند روز پس از شروع اکران فیلم Captain Marvel منتشر شده است. این تریلر هم مثل تریلر نخست بسیار مبهم است و چیز زیادی درباره محتوای خود فیلم افشا نمی‌کند. البته منطقی است که با توجه به هزینه و زمینه‌سازی زیادی که برای این فیلم شده، کارگردانان و استودیوی مارول نخواهند چیزی را لو بدهند. با این حال هنوز می‌توانیم صحنه‌های جالب و جذابی را از این کلیپ دو دقیقه و نیمی مشاهده کنیم.

نکته جالب توجه این است که در این تریلر صحنه‌هایی از فیلم‌های قبلی دنیای سینمایی مارول مثل Iron Man, Captain America: Civil War, Thor و Avengers: Infinity War را می‌بینیم که شخصیت‌های مختلف روی آن دیالوگ می‌گویند. شاید بتوان از این صحنه‌ها چنین برداشت کرد که اگرچه سختی‌ها و مصیبت‌های زیادی پشت سر گذاشته شده، اما انتقام‌جویان قصد تسلیم شدند ندارند و به هر قیمتی می‌خواهند مبارزه کنند.

شاید جذاب‌ترین صحنه این تریلر جایی باشد که بالاخره از لباس جدید تیم انتقام‌جویان رونمایی می‌شود؛ لباسی که البته از چند ماه پیش آن را در گوشه و کناره‌های اینترنت به صورت غیررسمی دیده بودیم.

Avengers: Endgame در تاریخ ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ بر روی پرده‌های نقره‌ای سینما قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

jb

۱۳۹۷/۱۲/۲۶
هستش

احسان

۱۳۹۷/۱۲/۲۶
وقتی هالک نباشه بدرد نمیخوره

احسان

۱۳۹۷/۱۲/۲۶
وقتی هالک نباشه بدرد نمیخوره

یک سفته باز

۱۳۹۷/۱۲/۲۵
تریلیر جالبی بود !
باید ببینیم با این حجم از تبلیغات و زمینه چینی ها رکورد فروش باکس آفیس رو خواهد شکست یا خیر ....
خسته نباشید به نویسنده و سپاس برای مطلب