خانهاخبار
هوآوی Nova 4e با Kirin 710 و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی معرفی شد

هوآوی Nova 4e با Kirin 710 و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی معرفی شد

با گذشت چند ماه از زمان معرفی Nova 4، حالا هوآوی تصمیم به معرفی نسخه‌ای ضعیف‌تر از این دستگاه با نام Nova 4e گرفته که از پردازنده Kirin 710 و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.
۱۳۹۷/۱۲/۲۴

هوآوی در ماه دسامبر ۲۰۱۸ از Nova 4 با پردازنده Kirin 970 و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی رونمایی کرد، اما حالا نوبت به رونمایی از نسخه ضعیف‌تر این دستگاه با نام Nova 4e رسیده است.

هوآوی Nova 4e از پردازنده Kirin 710 استفاده می‌کند و ۴ یا ۶ گیگابایت رم دارد. این تلفن هوشمند مجهز به رابط کاربری EMUI 9 است که از روی اندروید پای ساخته شده و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد. این دستگاه همچنین از اسلات کارت حافظه برخوردار است تا بتوانید حافظه آن را ارتقا دهید.

هوآوی Nova 4e نمایشگری ۶.۱۵ اینچی از نوع LCD و با نسبت ۱۹.۵:۹ دارد که رزولوشن آن ۲۳۱۲ در ۱۰۸۰ پیکسل است. در بالای این صفحه نمایش ناچی قطره‌ای دیده می‌شود که دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی هوآوی با دیافراگم f/2.0 در آن قرار داده شده است.

image

بدنه پشتی این دستگاه از شیشه سه بعدی ساخته شده و دوربینی سه‌گانه متشکل از سنسورهای ۲۴ + ۸ + ۲ مگاپیکسلی دارد. سنسور ۲۴ مگاپیکسلی سنسور اصلی این دوربین است که دیافراگم آن f/1.8 در نظر گرفته شده. از آن سو، از سنسور ۸ مگاپیکسلی به عنوان لنز فوق عریض با میدان دید ۱۲۰ درجه‌ای و از سنسور ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق استفاده می‌شود.

Nova 4e همچنین با قابلیت‌هایی مثل HiVision, GPU Turbo 2.0 و حسگر اثر انگشت فیزیکی به بازار می‌آید. این موبایل جک ۳.۵ میلی متری هدفون دارد و ظرفیت باتری آن ۳۳۴۰ میلی آمپر ساعت است که با پورت USB Type-C با قابلیت شارژ سریع ۱۸ واتی شارژ می‌شود.

هوآوی Nova 4e در سه رنگ مشکی طیف‌دار، مشکی نیمه‌شب و سفید مرواریدی عرضه می‌شود. این دستگاه از تاریخ ۲۱ مارس به بازار چین می‌رود و قیمت مدل‌های ۴ و ۶ گیگی آن به ترتیب ۲۹۸ و ۳۴۲ دلار است.

این تلفن هوشمند همزمان با معرفی P30 در تاریخ ۶ فروردین وارد بازار جهانی می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)