خانهاخبار
مذاکره برای افزودن شبکه‌های جدید به سرویس استریم اپل همچنان ادامه دارد

مذاکره برای افزودن شبکه‌های جدید به سرویس استریم اپل همچنان ادامه دارد

علی‌رغم آن که طبق خبرها مدت زیادی تا معرفی سرویس استریم ویدیویی اپل باقی نمانده، ولی این شرکت ظاهرا هنوز مشغول مذاکره با شبکه‌هاست تا بتوانند محتواهای بیشتری را به سرویس خود اضافه کند.
۱۳۹۷/۱۲/۲۴

هرچند تقریبا اطمینان داریم که سرویس استریم ویدیویی اپل در تاریخ ۲۵ مارس (۵ فروردین) معرفی می‌شود، اما حداقل در ابتدا ممکن است محتواهای زیادی روی این سرویس وجود نداشته باشد. از این رو خبرهایی به گوش می‌رسد که این شرکت شدیدا در پی آن است که تا پیش از ضرب‌الاجل ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) بتواند با شمار بیشتری از سرویس‌های تولید محتوا قرارداد امضا کند.

به گزارش بلومبرگ، انتظار می‌رود که شبکه‌های کابلی معروفی نظیر HBO، شوتایم و استارز در نهایت با اپل به توافق برسند. با این حال، این سه شرکت به دنبال این هستند که با کشاندن مذاکرات به آخرین دقایق حداکثر امتیازات را از کوپرتینویی‌ها دریافت کنند.

حدود یک ماه پیش، در تاریخ ۱۳ فوریه شایعات از ادامه مذاکره میان HBO و اپل خبر می‌دادند، اما حالا با گذشت یک ماه ظاهرا هنوز باید منتظر خبرهای بیشتر باشیم.

در رویداد ۵ فروردین احتمالا شاهد حضور چهره‌های سرشناسی مثل جی.جی. آبرامز، جنیفر گارنر و استیو کارل خواهیم بود تا آن‌ها از سرویس استریم اپل رونمایی کنند. آن طور که از خبرها بر می‌آید ظاهرا اپل حداقل ۱ میلیارد دلار برای بخش برنامه‌های تلویزیونی و محصولات سینمایی هزینه کرده است.

این شرکت علاوه بر سرویس ویدیویی مذکور قرار است از Apple News هم رونمایی کند، سرویسی که حالا با برخورداری از سیستم اشتراک پولی به کاربران اجازه می‌دهد تا مجله‌های دیجیتال را روی مک یا آیپد خود بخوانند.

علاوه بر این، در این مراسم ممکن است شاهد معرفی سخت‌افزارهای جدیدی مثل آیپد، ایرپاد و ایرپاور باشیم. ولی متاسفانه شایعات ضد و نقیضی در این باره وجود دارد که باعث می‌شود نتوانیم به خبر معرفی سخت‌افزارهای جدید به طور کامل اطمینان کنیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)