خانهاخبار
ویدیوی رندرهای موبایل تاشوی شیائومی طراحی چشم‌نواز این دستگاه را نشان می‌دهد

ویدیوی رندرهای موبایل تاشوی شیائومی طراحی چشم‌نواز این دستگاه را نشان می‌دهد

از چندی قبل شایعاتی درباره تولید تلفن هوشمندی منعطف توسط شیائومی به گوش می‌رسید، و حالا ویدیویی از رندرهای این دستگاه منتشر شده که طراحی بسیار زیبای آن را نشان می‌دهد.
۱۳۹۷/۱۲/۲۲

در چند وقت اخیر سامسونگ و هوآوی از تلفن‌های هوشمند تاشوی خود رونمایی کردند، ولی سایر تولیدکنندگان بزرگ هم بیکار ننشسته‌اند و مشغول کار روی موبایل‌های مشابه‌ای هستند. خوشبختانه هر شرکتی در تولید این دستگاه‌ها رویکرد خاص خودش را در پی گرفته و طراحی متفاوتی را در نظر دارد.

از مدت‌ها پیش شایعاتی به گوش می‌رسید که شیائومی نیز مشغول کار روی تلفن هوشمند منعطف خودش است. اوایل سال ۲۰۱۹، مدیر عامل این شرکت، لی جون، به شکل عمومی تایید کرد که تلفن هوشمند تاشوی آن‌ها در دست تولید قرار دارد. حدود یک ماه پیش نیز تصاویری از رندرهای سه بعدی این دستگاه در اینترنت منتشر شده بود.

حالا وبسایت TechConfigurations ویدیویی دو دقیقه‌ای از رندرهای مفهومی این دستگاه ساخته که طراحی چشم‌نواز تلفن هوشمند تاشوی شیائومی را نشان می‌دهد، تلفنی که می‌تواند دو بار تا شود. در این رندرهای سه بعدی دستگاهی را می‌بینیم که نمایشگری ۶.۵ اینچی دارد و وقتی تای آن را باز می‌کنید اندازه نمایشگر به ۱۰ اینچ می‌رسد.

این شرکت قبلا گفته بود که دو بار تا شدن به دستگاه آن‌ها اجازه می‌دهد تا در هر دو حالت موبایل و تبلت تجربه کاربری فوق العاده‌ای به کاربر ارائه کنند. روی این محصول دوربینی سه‌گانه قرار داده شده که احتمالا می‌تواند امکان تصویربرداری بوکه را برای شما به ارمغان بیاورد. علاوه بر این، موبایل مذکور برای ارتباطات کابلی خود یک پورت USB Type-C دارد.

image

در طراحی جلوی این دستگاه حفره‌ای را می‌بینیم که دوربین سلفی در آن قرار گرفته تا علاوه بر عکاسی و فیلم‌برداری بتوانید دستگاه را با کمک سیستم تشخیص چهره نیز قفل‌گشایی کنید. این محصول همچنین از سنسور اثر انگشت درون صفحه‌ای استفاده می‌کند.

به اساس گزارشات، این شرکت در حال حاضر مشغول نهایی کردن نام این موبایل از میان Xiaomi Dual Flex و Xiaomi MIX Flex است. با این حال هنوز احتمال بررسی نام‌های جدید وجود دارد.

شیائومی پیش‌تر در بیانیه‌ای درباره تلفن هوشمند تاشوی این شرکت گفته بود که نمایشگر منعطف این دستگاه با همکاری تامین‌کننده‌ای به نام Visionox ساخته شده، ولی به جز این نمایشگر، سایر قسمت‌های دستگاه مثل مکانیزم تاشو و رابط MIUI به تنهایی توسط خود شیائومی توسعه یافته است.

هنوز تاریخی برای معرفی یا عرضه این دستگاه اعلام نشده و به نظر نمی‌رسد که به این زودی‌ها شاهد معرفی آن باشیم، ولی اگر گزارشات درست باشد، در نهایت می‌توانیم در سال پیش رو این دستگاه را در بازار ببینیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

F.A.M.E.

۱۳۹۷/۱۲/۲۳
خیلی زشته!!!??

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۲/۲۲
گوشی خوبیه فقط پول می‌خواد? خیلی هم پول می‌خواد
الهی مصبش بسوزه که دست به هر کاری می‌خوای بزنی "پول" می‌خواد
اُف به این دنیا

ehsantanhaeivash

۱۳۹۷/۱۲/۲۲
دیدن این کلیپ هم خالی از لطف نیست https://www.youtube.com/watch?v=Eg4GwAu0fW0

Santa Rosa

۱۳۹۷/۱۲/۲۲
این سبک طراحی نشون دهنده شکست طراحی سامسونگ هست