خانهاخبار
گوگل ابزاری برای شناسایی داده‌های ناشناس از داده‌های هوش مصنوعی به اشتراک می‌گذارد

گوگل ابزاری برای شناسایی داده‌های ناشناس از داده‌های هوش مصنوعی به اشتراک می‌گذارد

داده‌های شخصی شما در حالت پاسخ دهی خودکار در اختیار دیگران قرار نمی‌گیرد.
۱۳۹۷/۱۲/۲۱

گوگل امروز TensorFlow Privacy را به عنوان یک ابزار کد باز منتشر کرد که به شما کمک می‌کند داده‌های ناشناس خود را حفظ کنید. این فرایند همان طور انجام می‌شود که هوش مصنوعی عمل خواهد کرد. کد عمومی این ابزار به صورت تکه تکه به روز می‌شود. این همان امکانی است که به قابلیت پاسخ دهی هوشمند جیمیل امکان می‌دهد تا با جمع آوری داده‌های دیگران حدس بزند که پاسخ شما به این نامه‌ها چیست. این امکان در عین حال قابلیت پاسخ دهی هوشمند را از افشای داده‌های خصوصی منع می‌کند.

image

 

حریم خصوصی اشتقاقی چیز جدیدی نیست و نسبتا رایج به حساب می‌آید. در واقع این نوع حریم خصوصی اطمینان می‌دهد که هوش مصنوعی نمی‌تواند اطلاعات خصوصی را که منحصر به فرد است، رمزگذاری کند. بنابراین داده‌های فوق می‌تواند هویت شما را نشان دهد. در عوض، هوش مصنوعی تنها از الگوهای گسترده استفاده می‌کند که کاملا متفاوت عمل می‌کنند. در نتیجه از هزاران نفری که به جیمیل خود وارد شده و از قابلیت پاسخ دهی هوشمند آن استفاده می‌کنند، هیچ کدام اطلاعات شخصی خود را از دست نمی‌دهد.

image

با به اشتراک گذاری قابلیت جدید TensorFlow، گوگل امیدوار است توسعه دهندگان، این نوع امنیت را به سایر ابزار یادگیری ماشین اضافه کرده و بر روی بهبود آن تمرکز نمایند. گوگل وعده داده است که توسعه دهندگان TensorFlow را تشویق کند تا از این نوع تامین امنیت استفاده کند. این پروسه نیاز به برخی از تغییرات ساده در کد و تنظیمات خواهد داشت. گوگل مستندات بیشتری را نیز در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است و آنها را تشویق به انجام این تغییرات در نسخه‌های بعدی قابلیت جدید خود می‌کند.

هنگامی که می‌دانیم برخی شرکت‌ها مانند فیسبوک به دنبال استخراج داده‌های خصوصی ما هستند، این نوع حریم خصوصی این احساس را به ما القا می‌کند که داده‌های خصوصی ما کمتر در معرض دید دیگران قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)