خانهاخبار
سرویس استریم دیزنی پلاس رویایی برای طرفداران این شرکت خواهد بود

سرویس استریم دیزنی پلاس رویایی برای طرفداران این شرکت خواهد بود

مدیر عامل دیزنی در جلسه‌ای با سهامداران این شرکت اعلام کرد که تمام آثار سینمایی و تلویزیونی کمپانی دیزنی در سرویس استریم دیزنی پلاس در اختیار کاربران قرار خواهند گرفت.
۱۳۹۷/۱۲/۲۰

در نوامبر ۲۰۱۸ اعلام شد که شرکت دیزنی می‌خواهد سرویس استریمی به نام دیزنی پلاس برای رقابت با نتفلیکس، هولو، آمازون و البته اپل بسازد. به گزارش Polygon، مدیر عامل دیزنی، باب ایگر، هفته گذشته در خلال جلسه سهامداران این شرکت اطلاعاتی درباره این سرویس ارائه کرده است. شاید مهم‌ترین بخش از گفته‌های او که خیلی‌ها را به خرید اشتراک این سرویس ترغیب می‌کند این باشد که همه فیلم‌ها و انیمیشن‌های تاریخ دیزنی در دیزنی پلاس در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

اگر با سازوکار کانال دیزنی آشنایی داشته باشید، می‌دانید که این شرکت محصولات خود را فقط به مدت محدودی در قالب DVD روانه بازار می‌کند. سپس آن‌ها را به گاو صندوق شرکت بر می‌گرداند تا چند سال بعد دوباره آن‌ها را عرضه کند. ولی با راه‌اندازی سرویس دیزنی پلاس قرار است درب گاو صندوق‌های این شرکت بر روی مشترکان باز شود. ایگر می‌گوید در کنار آثار کلاسیک و جدید این شرکت (مثل Frozen)، فیلم‌ها و سریال‌هایی اختصاصی مثل سریال The Mandalorian برای پخش در این سرویس در نظر گرفته شده که از روی مجموعه محبوب جنگ‌های ستاره‌ای ساخته شده است.

اگر برایتان سوال است که تکلیف آثار سینمایی این شرکت چه می‌شود، مدیر عامل این غول بزرگ دنیای سرگرمی اذعان دارد که این دسته از آثار یک سال پس از نمایش بر روی پرده‌های نقره‌ای سینما به سرویس استریم دیزنی اضافه خواهند شد. دیزنی پلاس قصد دارد ترکیبی از محتواهای جدید و قدیمی باشد. ایگر می‌گوید:

سرویسی که پیش‌تر به آن اشاره کردم و در ادامه سال راه‌اندازی می‌شود، ترکیبی از محصولات قدیمی، فیلم‌ها، مجموعه‌های تلویزیونی و شمار زیادی محصول اوریجینال خواهد بود. علاوه بر این، مدتی پس از راه‌اندازی این سرویس، آثار موجود در انبار دیزنی هم به آن اضافه می‌شود تا فیلم‌هایی که اساسا گفته می‌شود در گاو صندوق شرکت قرار دارند و هر چند سال یک بار عرضه می‌شوند، در این سرویس قرار بگیرند. البته در کنار این‌ها ما مشغول تولید چند فیلم و سریال اوریجینال هستیم که برند دیزنی را خواهند داشت.

اگرچه ایگر هنوز تاریخی برای راه‌اندازی دیزنی پلاس اعلام نکرده اما به گفته او باید در ادامه سال منتظر معرفی آن باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)