خانهاخبار
تصویر و مشخصات وان پلاس 7 توسط یک فروشگاه خرده فروشی لو رفت

تصویر و مشخصات وان پلاس 7 توسط یک فروشگاه خرده فروشی لو رفت

یکی از خرده‌فروشان آنلاین به نام Giztop تصویر و مشخصات پرچمدار جدید شرکت وان پلاس یعنی وان پلاس 7 را در وبسایت خود منتشر کرده است.
۱۳۹۷/۱۲/۱۸

وان پلاس از همان ابتدا، یعنی از زمانی که وان پلاس وان را با آن سیستم خرید مبتنی بر دعوت‌نامه عجیب خود معرفی کرد، به صورت پیوسته در حال رشد و پیشرفت بوده است. به موجب عملکرد بسیار خوب این شرکت در زمینه تولید و عرضه تلفن‌های هوشمند قدرتمند، این شرکت حالا به جایی رسیده که خیلی‌ها را چشم انتظار جدیدترین پرچمدار خود یعنی وان پلاس ۷ گذاشته است.

وان پلاس هنوز به طور رسمی اعلام نکرده که موبایلش چه تاریخی معرفی می‌شود، اما یکی از خرده‌فروشان آنلاین به نام Giztop تصویر و مشخصات این دستگاه را فاش کرده است. البته بخش عمده‌ای از این مشخصات مثل استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ را قبلا هم به راحتی می‌توانستیم حدس بزنیم، چرا که این چیپست در حال حاضر برترین چیپست موجود در بازار است که بسیاری از پرچمداران اندرویدی امسال از آن استفاده می‌کنند.

اگر این مشخصات درست باشد، به گفته Giztop وان پلاس ۷ نمایشگری ۶.۵ اینچی از نوع AMOLED خواهد داشت که سریع‌تر از هر نمایشگر دیگری می‌تواند قفل دستگاه را باز کند. علاوه بر این، رم این گوشی در دو مدل ۸ و ۱۲ گیگ به بازار می‌آید و دوربین آن نیز دوربینی سه‌گانه متشکل از سنسورهای ۴۸+۲۰+۵ مگاپیکسلی خواهد بود. یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی هم به عنوان دوربین سلفی در این دستگاه قرار گرفته است.

هرچند اطلاعات بیشتر درباره دوربین‌های این دستگاه در دسترس نیست، اما پیش از این در رندرهای افشایی از این دستگاه دیده بودیم که دوربین سلفی وان پلاس ۷ احتمالا از نوع پاپ‌آپ خواهد بود. حالا هم در تصاویر Giztop موبایلی را می‌بینیم که نمایشگر جلویی آن هیچ حفره یا ناچی ندارد.

از دیگر مشخصات پرچمدار جدید وان پلاس می‌توانیم به ۲۵۶ گیگ حافظه داخلی، باتری ۴ هزار میلی آمپری با قابلیت شارژ ۴۴ واتی Dash و برخورداری از سیستم عامل Oxygen OS 9 اشاره کنیم که مبتنی بر اندروید ۹ پای ساخته شده است. شایان ذکر است که Giztop قیمت این محصول را ۵۶۹ دلار ثبت کرده که اگر درست باشد هم‌رده با وان پلاس 6T خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)