خانهاخبار
اوپو F11 Pro با دوربین 48 مگاپیکسلی و دوربین پاپ‌آپ معرفی شد

اوپو F11 Pro با دوربین 48 مگاپیکسلی و دوربین پاپ‌آپ معرفی شد

اوپو امروز از جدیدترین گوشی خود با نام F11 Pro رونمایی کرد. دوربین عقب این تلفن هوشمند 354 دلاری 48 مگاپیکسلی و دوربین جلوی آن از نوع پاپ‌آپ است.
۱۳۹۷/۱۲/۱۵

تلفن‌های هوشمندی که مجهز به دوربین‌های ۴۸ مگاپیکسلی و پاپ‌آپ هستند، به سرعت در حال تسخیر بازارند. در همین راستا، شرکت اوپو هم امروز از F11 Pro رونمایی کرد؛ جدیدترین موبایل اندرویدی آن‌ها که دارای دوربین عقب ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین جلوی پاپ‌آپ و قیمتی مناسب است. در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

جالب‌ترین نکته درباره Oppo F11 Pro طراحی این گوشی است. اوپو در این دستگاه از شر ناچ خلاص شده و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی آن را به صورت پاپ‌آپ طراحی کرده است. در بدنه پشتی این دستگاه دوربینی دوگانه متشکل از یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی و یک سنسور ۵ مگاپیکسلی قرار دارد. این شرکت می‌گوید دوربین آن‌ها قادر است به خوبی در شرایط نور کم تصویربرداری کند. اف ۱۱ پرو همچنین قابلیتی به نام Ultra Night Mode دارد که برای عملکرد بهتر از هوش مصنوعی استفاده می‌کند.

جنس بدنه پشتی این دستگاه که سنسور اثر انگشت فیزیکی نیز روی آن قرار داده شده از شیشه است و اوپو آن را به شکلی طراحی کرده که رنگ‌های گرادیان داشته باشد. این موبایل مدلی با رنگ سیاه صاعقه‌ای دارد که طیف‌هایی از رنگ بنفش در آن دیده می‌شود. علاوه بر این، مدل دیگری با رنگ سبز شفقی نیز در خط تولید اف ۱۱ پرو قرار دارد.

image

اوپو این دستگاه را با سیستم عامل Color OS که مبتنی بر اندروید ۹ پای ساخته شده روانه بازار می‌کند. F11 Pro مجهز به پردازنده Helio P70، حداکثر ۶ گیگ رم، حداکثر ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و یک باتری ۴ هزار میلی آمپری است که از قابلیت شارژ سریع VOOC پشتیبانی می‌کند. خبر خوشحال‌کننده این است که این تلفن هوشمند جک هدفون دارد.

اوپو F11 Pro نمایشگری ۶.۵ اینچی با کیفیت +FHD دارد که نسبت صفحه به بدنه آن ۹۰.۹ درصد است.

این موبایل به خودی خود محصول جذابی به حساب می‌آید اما در عین حال می‌تواند نشانه‌ای از وان پلاس ۷ باشد. طراحی گوشی‌های اوپو معمولا با کمی تغییر و ارتقا در پرچمداران وان پلاس مورد استفاده قرار می‌گیرد.

با این همه، اوپو F11 Pro با قیمت ۳۵۴ دلار به زودی وارد بازار می‌شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)