خانهاخبار
تبلیغات قابل خرید به‌زودی به تصاویر گوگل اضافه می‌شود

تبلیغات قابل خرید به‌زودی به تصاویر گوگل اضافه می‌شود

بر اساس اخبار جدید، گوگل مشغول آزمایش قابلیتی است که اجازه می‌دهد تبلیغات در قالب آیتم‌های قابل خرید در بخش نتایج جستجوی تصویری به کاربران نشان داده شود.
۱۳۹۷/۱۲/۱۶

تبلیغات بدون شک یکی از مهم‌ترین منابع درآمد گوگل است. پس عجیب نیست که این شرکت دائما به دنبال روش‌های جدید برای افزایش مخاطبان و ابزارهایی باشد که امکانات بیشتری برای تبلیغات ارائه می‌کنند.

شوروجی چترجی (Surojit Chatterjee)، معاون بخش مدیریت محصول و فعالیت‌های فروشگاهی گوگل، در پست جدیدی در وبلاگ این شرکت گفت گوگل قصد دارد سیستم جدیدی را برای نمایش تبلیغاتِ قابل خرید در نتایج جستجوهای تصویری این موتور جستجو آزمایش کند. ایده این سیستم این است که شرکت‌ها بتوانند تصاویر تبلیغاتی خود را در میان عکس‌های نتایج جستجو قرار دهند. برای مثال، اگر عبارت home offices را جستجو کنید، چند تصویر با برچسب فروشگاهی مشاهده می‌کنید که با کلیک روی این برچسب‌ها می‌توانید آیتم‌های قابل خرید را به همراه قیمت آن‌ها ببینید.

این ایده روشی نوین در زمینه تبلیغات است که از سازوکاری ارگانیک برای تلفیق تبلیغات با نتایج جستجو استفاده می‌کند. با این روش تبلیغات دقیقا مربوط به همان چیزی خواهد بود که شما به دنبالش هستید. علاوه بر این، وجود تصاویر باعث می‌شود خیلی راحت‌تر به خرید این محصولات ترغیب شوید، و به جای این که یک محصول را به صورت مجزا ببینید، آن را به شکلی کارآمدتر و به عنوان عضوی از یک مجموعه خواهید دید (برای مثال میزی که در اتاق کار قرار گرفته است).

با این حال، این سیستم فقط روی پست‌های اسپانسردار کار می‌کند و قرار نیست شاهد حضور تگ فروشگاهی روی همه پست‌های نتایج جستجو باشیم. گوگل در حال حاضر مشغول آزمایش این سیستم برای تعداد معدودی از کاربران و مشتریان تجاری خودش است.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)