خانهاخبار
عبور رند.آی آر از دو میلیون شماره‌ی منحصربفرد

عبور رند.آی آر از دو میلیون شماره‌ی منحصربفرد

در دنیای امروز، تاثیرگذاری بر مخاطبین نقش و اهمیت بالایی در تقویت ارتباطات حرفه‌ای داشته و نقش عواملی نظیر پوشش ظاهری، اقلام خاص و ویژگی‌های «منحصربفرد» که می‌تواند تصویر شما را در ذهن طرف مقابل پررنگ و ماندگار کند، غیرقابل چشم‌پوشی‌ست
۱۳۹۷/۱۲/۱۴

در دنیای امروز، تاثیرگذاری بر مخاطبین نقش و اهمیت بالایی در تقویت ارتباطات حرفه‌ای داشته و نقش عواملی نظیر پوشش ظاهری، اقلام خاص و ویژگی‌های «منحصربفرد» که می‌تواند تصویر شما را در ذهن طرف مقابل پررنگ و ماندگار کند، غیرقابل چشم‌پوشی‌ست. بهره‌مندی از یک خط تلفن همراه رند، تصویری مانا را از شما در ذهن مخاطب بجای می‌گذارد و به همین دلیل است بسیاری از چهره‌های سرشناس، تجار معتبر و شرکت‌های بزرگ سعی در بدست آوردن تلفن‌های رند و خاص برای خود و کسب‌وکارشان دارند.

بازار خرید و فروش شماره‌های رند از دیرباز در ایران رواج داشته و عده‌ی قابل توجهی در این حوزه فعالیت داشته و دارند. نبود مرجعی برای کسب اطلاعات از قیمت بازار و شفافی در قیمت‌‌گذاری، عوامل بازدارنده در رشد این کسب و کار بوده است. رند، با اتکا به ابزارهای تکنولوژیک این کاستی را با ابزاری نوآور مرتفع کرده است.

عده‌ای از جوانان خوش‌فکر و پیشروی کشورمان با کشف این نیاز بازار، قریب به ده سال پیش سامانه‌ی تخصصی خرید و فروش شماره‌های رند و خاص را راه‌اندازی کرده و طی این یک دهه، خدمات خود را متناسب با درخواست کاربران این سامانه توسعه و بهبود بخشیده‌اند. استمرار در خدمت‌رسانی، پایداری سرویس و کیفیت خدمات اعتماد کاربران را جلب و رند.آی آر را به برندی معتبر و نام‌آشنا در این بازار تبدیل کرده است.

اخیر تعداد شماره‌های منحصر بفرد ثبت شده در این سامانه از مرز 2.000.000 شماره عبور کرده که عدد  تحسین‌برانگیزی تلقی می‌شود. کسب این تعداد کاربر برای یک کسب‌وکار اینترنتی، هنوز در کشور ما بسیار دشوار است و کسب‌وکارهای آنلاین محدودی را می‌توان یافت که بش از یک میلیون کاربر داشته باشند.

خدمات یکپارچه: کاملا رایگان

بر خلاف سایر کسب‌وکارهای پلتفرمی که بازار عرضه و تقاضا را به هم متصل کرده و از محل دریافت کمیسیون معاملات کسب درآمد می‌کنند، رند.آی آر تمامی امکانات و خدمات خود را به صورت کاملا رایگان ارائه می‌نماید و از هیچکدام از طرفین معامله مبلغی دریافت نمی‌کند. ده سال فعالیت این پلتفرم و ارائه‌ی خدمات به صدها هزار کاربر، این سامانه را از نظر شیوه‌ی مدیریت کسب‌وکار منحصر بفرد کرده است. به نظر می‌رسد که با توجه به توفیق اخیر این مجموعه، مدل کسب‌وکارشان می‌تواند الگویی جذاب برای سایر فعالان عرصه‌ی استارتاپی قرار گیرد.

image

شماره و دامنه

رند.آی آر خدمات خود را به تلفن همراه محدود نکرده و با توجه به نفوذ و گسترش وب‌سایت های اینترنتی و نیاز گسترده‌ی افراد و شرکت‌ها به دامنه‌های اینترنتی، بخش خرید و فروش دامنه‌های رند را نیز به وب‌سایت خود اضافه کرده است که با استقبال بسیار بالایی از سمت کاربران مواجه شده و تا کنون بیش از 70.000 دامنه قابل خرید آگهی شده است. علاوه بر شماره تلفن همراه و دامنه‌های اینترنتی، امکان خرید و فروش خط تلفن ثابت نیز در این سامانه فراهم آماده است.

آماری جذاب از شمارههای رند ایران

شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید بیشترین حجم از شماره‌های رند مربوط به شرکت همراه اول است. پس از آن، ایرانسل در سکوی دوم قرار دهد و رایتل جایگاه سوم را به خود اختصاص داده است. سامانتل به عنوان اپراتوری تازه وارد به بازار تلکام، بر جایگاه چهارم ایستاده و پس از آن، تالیا قرار دارد. به نظر می‌رسد کماکان بازار تلفن همراه در اختیار اولین اپراتور ایران است و عموم مردم علاقه‌ی بیشتری به سرشماره‌های همراه اول نشان می‌دهند.

بازار خطوط رند را دست کم نگیرید

با نگاهی به آمار خیره کننده‌ی این سامانه و گشت‌وگذار در این وبسایت، مشخص می شود که بازار خرید و فروش سیم‌کارت‌های رند در ایران فرصت جذابی برای سرمایه‌گذاری و فعالیت است. به نظر می‌رسد که هرروز افراد بیشتری به سراغ این بازار نسبتا بکر روی می‌آورند و شاید بتواند فرصت‌هایی تازه را در آن ایجاد و یا کشف کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

ashrafi.jalil

۱۳۹۷/۱۲/۱۴
ذهنهای کند، دنبال شماره های رند.

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۷/۱۲/۱۴
رندترین خط کشور متعلق به پسرعموی بنده‌س⭐
همانطور که اطلاع دارید [۲تا خط] هست که در کل کشور متمایز، بیلبوردی و "گران‌ترینند"، اولی متعلق به آقای صادق ودائی، دومی هم مالِ پسرعموی ماست?
رفیق و خادم صدیق شما:
ذوالفقاری‌سیّدعلی