خانهاخبار
Realme 3 با پردازنده هلیو P70 معرفی شد

Realme 3 با پردازنده هلیو P70 معرفی شد

جدیدترین تلفن هوشمند شرکت Realme با نام Realme 3 معرفی شد. این دستگاه از پردازنده هلیو P70، دوربین دوگانه و یک باتری بزرگ استفاده می‌کند و به زودی با قیمتی مناسب به بازار می‌آید.
۱۳۹۷/۱۲/۱۵

Realme بالاخره پس از انتشار مجموعه‌ای از تیزرها تلفن هوشمند جدید خود را با نام Realme 3 معرفی کرد. این دستگاه طراحی نسبتا تازه‌ای دارد، از سخت‌افزارهای جدید استفاده می‌کند و قابلیت‌های نرم‌افزاری آن جالب توجه است. علاوه بر این، قیمت موبایل جدید Realme علی‌رغم تمام آپگریدهایی که دریافت کرده همچنان بسیار مقرون به صرفه است.

نسخه هندی این تلفن هوشمند از پردازنده Helio P70 استفاده می‌کند در حالی که Realme 1 و Realme 2 به ترتیب به پردازنده Helio P60 و اسنپدراگون 450 مجهز بودند. این تغییر به‌لحاظ کاربری روزانه آنچنان مشهود نیست اما این شرکت می‌گوید تغییرات مهمی در سخت‌افزار دست رخ داده است.

Realme 3 نمایشگری ۶.۲ اینچی با کیفیت +HD دارد که دارای ناچ قطره‌ای و رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۲۰ پیکسل است. این صفحه نمایش توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. جدیدترین محصول Realme در دو مدل با ۳ + ۳۲ گیگ و ۴ + ۶۴ گیگ به بازار می‌آید که البته می‌توانید حافظه داخلی آن را با کمک کارت حافظه تا ۲۵۶ گیگ افزایش دهید.

در پشت این دستگاه دوربینی دوگانه متشکل از یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و یک سنسور ثانویه ۲ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق دیده می‌شود. البته این موبایل در بخش دوربین از قابلیت‌های خاصی مثل Nightscape و Chroma Boost نیز برخوردار است.

image

قابلیت اول به تصویربرداری در شب کمک می‌کند، در حالی که در قابلیت دوم از روش انباشت تصویر برای بهبود دامنه پویا، رنگ و کاهش نویز استفاده می‌شود.

دوربین جلو نیز سنسوری ۱۳ مگاپیکسلی با پشتیبانی از سیستم هوش مصنوعی تشخیص چهره است که در کنار اسکنر اثر انگشت فیزیکی این دستگاه به افزایش امنیت این محصول کمک می‌کند.

باتری ۴۲۳۰ میلی آمپری Realme 3 در میان رقبا بسیار خوب است، اما این دستگاه هیچ قابلیتی برای پشتیبانی از شارژ سریع ندارد. شارژر پیش‌فرض این موبایل شارژری ۱۰ واتی است، ولی نکته مثبت آن استفاده از ColorOS 6 است که مبتنی بر اندروید ۹ پای کار می‌کند.

این شرکت در کنار مدل هندی دستگاه خود مدل دیگری برای عرضه جهانی آماده کرده که به جای Helio P70 از Helio P60 استفاده می‌کند، ولی سایر مشخصات آن مشابه همان مدل هندی است.

Realme 3 در رنگ‌های سیاه پویا، آبی رادیان و سیاه استاندارد به بازار می‌آید. قیمت این دستگاه برای مدل ۳ + ۳۲ گیگی ۱۲۵ دلار و برای مدل ۴ + ۶۴ گیگ ۱۵۵ دلار است. این محصول از صبح روز ۱۲ مارس (۲۱ اسفند) روانه بازار می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

دانشمند

۱۳۹۷/۱۲/۱۶
کپی سطح پایین ام بیست سامسونگ

حمید

۱۳۹۷/۱۲/۱۶
یکم اگه بررسی کنی متوجه میشی که شرکت اوپو که realme زیر برند اونه خیلی وقته داره از طراحی قطره ای استفاده میکنه، اگه اشتباه نکنم اولین شرکت که طراحی قطره ای استفاده کرد همین اوپو بود، پس سامسونگ کپی کرده

احمدی

۱۳۹۷/۱۲/۱۵
کپی سری M سامسونگ هست .